جامع ترین سایت در مورد ساعت های سونتو

آشنایی با سونتو 9 پیک مدل GRANITE BLUE TITANIUM

SUUNTO 9 PEAK GRANITE BLUE TITANIUM

خرید ساعت سونتو 9 پیک گرانیت بلو تیتانیوم - از نمایندگی رسمی سونتو در ایران (به همراه گارانتی)

 

ساعت سونتو SUUNTO 9 پیک نازک‌ترین، کوچک‌ترین و سخت‌ترین ساعتی که سونتو برای دستیابی به اوج تجربه‌ها ساخته است. رویای سفرهای ورزشی، کوه‌نوردی و جنگل‌نوردی با ردیابی آنلاین تا 7 روز به وقوع می‌پیوندد. ضد آب تا 100 متر، کنترل اکسیژن خون و نمایش ضربان قلب، بارومتریک (نمایش ارتفاع با فشار هوا) و GPS قدرتمند با جدیدترین تکنولوژی سونتو POI.

طراحان و مهندسان Suunto با هم همکاری نزدیکی داشته اند تا Suunto 9 Peak GRANITE BLUE TITANIUM کوچک ترین و مقاوم ترین ساعت ما باشد. این ساعت بسیار نازک طراحی شده است و به راحتی زیر آستین کت قرار می گیرد و به بند کوله پشتی شما گیر نمیکند.
ما مجموعه ای از بندها را با رنگهای الهام گرفته از طبیعت طراحی کرده ایم و بستن بند را با یک سکگ فلزی بهبود بخشیده ایم که استفاده از آن آسان است و ساعت شما را محکم در جای خود نگه میدارد.
طراحی ممتاز و انواع لوازم جانبی ، همه مدل های Suunto 9 Peak را به همراهی عالی تبدیل کرده است.

بخشی از ویژگی های سونتو 9 گرانیت بلو تیتانیوم :

1 - ویژگی جدید Red Bull X-Alps در suuntoplus ابزاری مفید برای پیگیری سرعت عمودی شما است. این ویژکی به افرادی که پیاده روی میکنند و به ارتفاعات میروند کمک می کند تا احساس کنند ، ببینند و بشنوند که چگونه به سرعت در حال صعود هستند.

2 - مسیر خود را در komoot دسکتاپ یا برنامه تلفن همراه برنامه ریزی کنید و برای شروع آن را با سونتو 9 پیک بلو تیتانیوم خود همگام سازی کنید. وقتی شما به پیچی در مسیر نزدیک میشوید ، هشدار دریافت می کنید ، با این امکان میتوانید از مناظر لذت ببرید به جای آنکه بر ساعت خود تمرکز کنید.

3 - شما میتوانید یک نقطه مورد نظر (POI) یا یک مکان مهم را ذخیره کنید و بعداً به آنجا بروید. میتوانید مکان فعلی خود را در suunto 9 peak granite blue titanium ایجاد کنید و یا آنرا در برنامه suunto اضافه کرده و با ساعت خود همگام سازی کنید.

4 - با سونتو 9 پیک شما می توانید به ماجراجویی های طولانی تری بپردازید . با حالت جدید باتری Tour که به شما 7 روز ردیابی پیوسته GPS می دهد این امکان برای شما فراهم میشود.

و ...

برچسب‌ها: سونتو 9 پیک, سانتو 9 پیک, ساعت کوهنوردی سونتو, ساعت ورزشی سونتو, ساعت suunto 9 peak, ساعت سانتو, ساعت سونتو, ساعت Suunto, پوشیدنی هوشمند سونتو,

ساعت سونتو 9 پیک آل بلک

suunto9-peak-all-black

خرید ساعت سونتو 9 پیک All Black از نمایندگی رسمی سونتو در ایران (به همراه گارانتی)

 

ساعت سونتو SUUNTO 9 PEAK BLACK نازک‌ترین، کوچک‌ترین و سخت‌ترین ساعتی که سونتو برای دستیابی به اوج تجربه‌ها ساخته است. رویای سفرهای ورزشی، کوه‌نوردی و جنگل‌نوردی با ردیابی آنلاین تا 7 روز به وقوع می‌پیوندد. ضد آب تا 100 متر، کنترل اکسیژن خون و نمایش ضربان قلب، بارومتریک (نمایش ارتفاع با فشار هوا) و GPS قدرتمند با جدیدترین تکنولوژی سونتو POI.

طراحان و مهندسان Suunto با هم همکاری نزدیکی داشته اند تا Suunto 9 Peak کوچک ترین و مقاوم ترین ساعت ما باشد. این ساعت بسیار نازک طراحی شده است و به راحتی زیر آستین کت قرار می گیرد و به بند کوله پشتی شما گیر نمیکند.
ما مجموعه ای از بندها را با رنگهای الهام گرفته از طبیعت طراحی کرده ایم و بستن بند را با یک سکگ فلزی بهبود بخشیده ایم که استفاده از آن آسان است و ساعت شما را محکم در جای خود نگه میدارد.
طراحی ممتاز و انواع لوازم جانبی ، همه مدل های Suunto 9 Peak را به همراهی عالی تبدیل کرده است.

بخشی از ویژگی های سونتو 9 all black :


1 - با سونتو 9 پیک میتوانید کنترل موسیقی را روی مچ دستتان انجام دهید ، میزان صدا را تنظیم کنید ، آهنگ را استپ کنید و یا آنرا رد کنید.
2 - ویژگی Burner به شما نشان می دهد که با چه سرعتی در حال ورزش کردن ، چربی سوزی و کربوهیدرات هستید.
3 - نقشه های heatmaps در برنامه suunto بهترین مکانها را برای دویدن ، دوچرخه سواری ، اسکی و غیره نشان می دهد.
4 - از امکان دویدن مجازی برای تمرین قدم زدن یا برای سرگرمی میتوانید استفاده کنید. (موجود در suuntoplus)
5 - suunto 9 peak میتواند سطح اکسیژن خون را بررسی کنید.(این امکان فقط برای suunto 9 peak در دسترس است)
و...

برچسب‌ها: ساعت ورزشی سونتو, ساعت کوهنوردی سونتو، ساعت سانتو، ساعت suunto, ساعت سونتو 9 پیک کاملا مشکی، سانتو 9 پیک,

معرفی Suunto 5 Peak Ridge Sand MultiColor

Suunto 5 Peak Ridge Sand MultiColor

خرید ساعت سونتو 5 پیک Ridge Sand MultiColor - از نماینده رسمی ساعت سونتو در ایران

 

با خرید ساعت سونتو 5 پیک مدل Ridge Sand MultiColor می توانید به تلفن همراه خود متصل شوید و با برنامه کاربردی سونتو به تمامی ویژگی های کاربردی و مجامع آنلاین دسترسی کامل داشته باشید. همچنین می توانید به نقشه های اطراف دسترسی داشته باشید و به هنگام قرار گرفتن در محیط باز به ماجراجویی ادامه دهید.

ساعت  Suunto 5 Peak Ridge Sand MultiColor یک ساعت ورزشی سبک میباشد که برای تمرینات ورزشی ، طبیعتگردی و نظارت بر سلامت بدن طراحی شده است. ساعت سونتو 5 پیک سبز تیره با داشتن جی پی اس ، ویژگی های ورزشی در فضای باز را در اختیار شما قرار میدهد.

 

از این ویژگی های ساعت سونتو 5 مدل Sand Multicolor نمیتوان چشم پوشی کرد:

Burner :

ویژگی BURNER نشان می دهد که شما با چه سرعتی گرم به گرم کربوهیدرات بدن خود را در طی تمرین می سوزانید. این ویژگی به کنترل وزن و تمرینات و همینطور ایجاد تعادل در سلامتی با رژیم گرفتن و ورزش کمک می کند.

 

نقشه حرارتی 3D :

نقشه حراراتی 3D به شما کمک می کند تا دید جامعی از محیط ، از نوع ناحیه ای که قرار است با آن رو به رو شوید، را ببینید. نقشه های حراراتی محبوب ترین مسیر ها را با توجه به نوع ورزش شما نمایش می دهد. مسیر مورد نظر خود را با ساعت سونتو 5 پیک خود هماهنگ (sync) کنید تا ناوبری آسان را تجربه کنید.

 

نقطه آغاز را دریابید :

یک point of intreast (poi) زمانی اهمیت پیدا می کند که شما از جایی، مکانی، یا موقعیتی خوشتان بیایید و بخواهید بعدا هم به آنجا بروید. برای ساختن یک poi در ساعت سونتو 5 پیک multicolor فقط لازم است لوکیشن مود نظر خود را سیو کنید یا با ورود به برنامه سونتو آپ لوکیشن را اضافه کنید و سپس آن را با ساعت سینک کنید. بعد از کلیک به Poi موقعیت مورد نظر آپلود می شود و فاصله و مسیریابی را مشاهده کنید. اگر نیازی به این مسئله بود که بین poi ها سوییچ کنید، این کار امکان پذیر خواهد بود تا به ناوبری ادامه دهید.


ویژگی های کلیدی Suunto 5 Peak Ridge Sand MultiColor :

- نمایش اعلان های تلفن همراه
- صفحه نمایش لمسی با کیفیت
- مقاوم در برابر آب تا عمق 30 متر
- ردیابی فعالیت های تمرینی
- امکان اتصال به دستگاه ها از طریق بلوتوث
- یادآوری شارژ هوشمند
- پایداری باتری تا 10 روز
- پشتیبانی از سیستم های ماهواره ای
- دارای ویژگی مولتی اسپورت
- نمایش وضعیت آب و هوا
- دارای گارانتی 1 سال موتور

برچسب‌ها: ,

ساعت سونتو 5 پیک CAVE GREEN

SUUNTO5-PEAK-CAVE-GREEN

خرید ساعت سونتو 5 پیک cave green - از نماینده رسمی ساعت سونتو در ایران

 

با خرید ساعت سونتو مدل SUUNTO 5 PEAK CAVE GREEN می توانید به تلفن همراه خود متصل شوید و با برنامه کاربردی سونتو به تمامی ویژگی های کاربردی و مجامع آنلاین دسترسی کامل داشته باشید. همچنین می توانید به نقشه های اطراف دسترسی داشته باشید و به هنگام قرار گرفتن در محیط باز به ماجراجویی ادامه دهید.

ساعت سونتو 5 پیک CAVE GREEN یک ساعت ورزشی سبک میباشد که برای تمرینات ورزشی ، طبیعتگردی و نظارت بر سلامت بدن طراحی شده است.
ساعت سونتو 5 پیک سبز تیره با داشتن جی پی اس ، ویژگی های ورزشی در فضای باز را در اختیار شما قرار میدهد.

Suunto 5 Peak دارای عمر باتری عالی در طراحی جمع و جور است. با این ساعت دیگر نیازی به شارژ مکرر ندارید زیرا باتری کاملاً شارژ شده تا 7 روز از جمله فعالیت روزانه و ردیابی خواب و همچنین 3 ساعت تمرین با GPS دقیق دوام می آورد. اگر قصد سفر طولانی‌تری دارید، انتخاب حالت tour امکان ردیابی GPS را تا 100 ساعت برای شما فراهم می‌کند.

طراحی سبک وزن، تناسب راحت، دوام و ضد آب بودن این ساعت را به همراهی عالی برای زندگی روزمره فعال شما تبدیل کرده است و هیچ چیز نمی تواند مانع شما شود.

ویژگی های کلیدی SUUNTO 5 PEAK CAVE GREEN :

- نمایش اعلان های تلفن همراه
- صفحه نمایش لمسی با کیفیت
- مقاوم در برابر آب تا عمق 30 متر
- ردیابی فعالیت های تمرینی
- امکان اتصال به دستگاه ها از طریق بلوتوث
- یادآوری شارژ هوشمند
- پایداری باتری تا 10 روز
- پشتیبانی از سیستم های ماهواره ای
- دارای ویژگی مولتی اسپورت
- نمایش وضعیت آب و هوا
- دارای گارانتی 1 سال موتور

برچسب‌ها: ,

معرفی سونتو 5 پیک Dark Heather

خرید ساعت سونتو 5 پیک دارک هیتر - از نماینده رسمی سونتو در ایران

ساعت سونتو Suunto 5 Peak Dark Heather، پرچمداری برای سری ساعت های سونتو 5 می باشد. ساعت سونتو ۵ از پرفروش ترین ساعت های میان رده سونتو در سرتا‌سر جهان بوده است.
از طرفی سری peak زیباترین استایل، بالاترین کیفیت و جامع ترین آپشن و ویژگی ها را ارائه می دهد.

Suunto 5 Peak دارک هیتر دارای عمر باتری عالی در طراحی جمع و جور است. با این ساعت دیگر نیازی به شارژ مکرر ندارید زیرا باتری کاملاً شارژ شده تا 7 روز از جمله فعالیت روزانه و ردیابی خواب و همچنین 3 ساعت تمرین با GPS دقیق دوام می آورد.

80 حالت ورزشی در اختیار شماست!
با بیش از ۸۰ حالت ورزشی، یک برنامه ورزشی پیش فرض برای تقریباً هر تمرینی که می توانید تصور کنید وجود دارد. راهنمای تمرین تطبیقی ​​و ردیابی سطح تناسب اندام به شما کمک می کند تا تناسب اندام خود را بهبود ببخشید. اطمینان از بهبودی خوب با ردیابی خواب، ریکاوری و استرس آسان می شود.

اگر به طلوع و غروب علاقه دارید...
اگر به طلوع خورشید علاقه دارید و میخواهید آن را تماشا کنید ، زنگ طلوع خورشید به شما کمک می کند قبل از آن بلند شوید. آلارم غروب به شما می گوید که اگر می خواهید در حین فعالیت های خارج از منزل از غروب آفتاب لذت ببرید، چه زمانی باید به آن بپردازید.
همچنین به شما کمک می کند تا قبل از تاریکی هوا با خیال راحت به خانه یا مقصد خود برگردید.

نقاط جدید را تجربه کنید
با نقشه های heatmap سه بعدی و مسیرهای محبوب در برنامه سونتو ، می توانید به راحتی مکان های جدید نزدیک یا دور را کشف کنید.
همگام سازی مسیرها با ساعت شما سریع و بدون دردسر است.
با GPS داخلی و جهت یابی نقطه به نقطه در ساعت خود هرگز گم نمی شوید و دقیقاً می دانید کجا بروید. اگر نیاز دارید راه برگشت را پیدا کنید، ویژگی breadcrumb به سرعت راه را به شما نشان می دهد.

مشخصات فنی ساعت سونتو SUUNTO 5 PEAK DARK HEATHER
سایز قاب : 12.9×43×43 میلی متر
جنس بزل : استیل ضد زنگ
جنس شیشه : پلاستیک
جنس قاب : پلاستیک
جنس بند : سیلیکون
وزن : 39 گرم
عرض بند : 22 میلی متر
اندازه مچ دست : 120 تا 200 میلیمتر
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب 30 متر
نشانگر درصد باتری
نوع باتری : لیتیوم یون قابل شارژ
سیستم عامل قابل ارتقا است
نمایش دهنده زمان و تاریخ
دارای زنگ هشدار
نمایش دو تایم همزمان
محاسبه ضربان قلب از روی مچ دست
دارای زمان سنج خودکار
دارای کرنومتر
دارای تایمر معکوس
هشدار لرزش
نور پس زمینه : LED
نور پس زمینه قابل تنظیم
قفل با دکمه (هنگام ورزش)
نوع صفحه نمایش : matrix
کیفیت صفحه نمایش : 218×218 pixels
دارای واحدهای متریک و امپریالیستی
امکان صرفه جویی در نور روز
به روز رسانی سیستم عامل به صورت خودکار
واچ فیس های ساعت قابل تنظیم

برچسب‌ها: سونتو 5 + سونتو 5 پیک + ساعت ورزشی سونتو + ساعت کوهنوردی سونتو + suunto 5 peak dark heather+نماینده ساعت سونتو ایران,

سونتو 5 پيک Ridge Sand

خرید ساعت ورزشی سونتو 5 پیک Ridge Sand (با گارانتی معتبر از نماینده رسمی در ایران)

ساعت سونتو SUUNTO 5 PEAK RIDGE SAND (با شناسه محصول : SS050727000 ) یک ساعت ورزشی سبک میباشد که برای تمرینات ورزشی ، طبیعتگردی و نظارت بر سلامت بدن طراحی شده است. ساعت سونتو 5 پیک طوسی روشن با داشتن جی پی اس ، ویژگی های ورزشی در فضای باز را در اختیار شما قرار میدهد. همچنین عمر باتری طولانی ، امکان کنترل موسیقی و ردیابی خواب و سلامت روزانه از دیگر ویژگی های این ساعت میباشد.

با خرید ساعت سونتو مدل SUUNTO 5 PEAK RIDGE SAND می توانید بیش از 80 حالت ورزشی متنوع را تجربه نمایید. برای یک مسیریابی در دنیای اطراف خود به اهداف خود برسید و یک ماجراجویی را آغاز نمایید. قابلیت یادآوری شارژ هوشمند در ساعت سونتو 5 پیک طوسی روشن به شما کمک بسیاری می کند تا قبل از هرگونه فعالیت یا سفر از شارژ بودن ساعت خود مطلع باشید.

ویژگی BURNER در ساعت سونتو 5 پیک ریج سند، نشان می دهد که شما با چه سرعتی گرم به گرم کربوهیدرات بدن خود را در طی تمرین می سوزانید. این ویژگی به کنترل وزن و تمرینات و همینطور ایجاد تعادل در سلامتی با رژیم گرفتن و ورزش کمک می کند.

با سونتو آپ از به روز رسانی نرم افزار ساعت با هوا لذت ببرید. به این ترتیب ساعت suunto 5 peak ریج سند شما، همیشه از جدید ترین و ایمن ترین نسخه نرم افزار استفاده می کند.

کاربردهای اختصاصی ورزشی ساعت سونتو 5 پیک طوسی روشن (با شناسه محصول : SS050727000) :

- بررسی و ردیابی سطح تناسب اندام
- دارای 80 حالت ورزشی متنوع
- امکان کشف مکان های جدید با نقشه های HeatMap
- ویژگی BURNER برای نمایش سرعت و مقدار کالری مصرفی
- ردیابی خواب و فعالیت ها نظیر؛ گام شمار، کالری سوزانده شده، اهداف فعالیت، ثبت سابقه فعالیت و … .
- سنجش ارتفاع از طریق جی پی اس داخلی – نمایش صعود/نزول/سرعت و … .
- امکان اشتراک گذاری تمرینات در رسانه های اجتماعی و رتبه بندی و نظر دادن به تمرینات
- پشتیبانی از ورزش های تخصصی نظیر؛ شنا، دوچرخه سواری، دویدن و حالت های ورزشی مختلف
- نمایشگرهای عددی و گرافیکی در حالت های ورزشی
- پارامتر های اندازه گیری متنوع و امکان ایجاد حالت های ورزشی برای اهداف خاص
برای خرید ساعت سونتو مدل SUUNTO 5 PEAK RIDGE SAND می توانید از صفحه اختصاصی سونتو 5 پیک استفاده کنید. در نظر داشته باشید که سایت مورد نظر نماینده رسمی ساعت سونتو در ایران میباشد و کلیه محصولات با گارانتی معتبر برای شما ارسال می گردد.

برچسب‌ها: ,

سونتو 5 پیک مشکی

سونتو 5 پیک مشکی

خرید ساعت سونتو 5 پیک مشکی، از نماینده رسمی سونتو

 

ساعت سونتو Suunto 5 Peak مشکی ، پرچمدار و پرفروش ترین ساعت میان رده سونتو در سرتا‌سر جهان بوده است. فراموش نکنید که سری پیک، زیباترین استایل، بالاترین کیفیت و بیشترین ویژگی ها را ارائه می دهد. سونتو ۵ پیک یک ساعت حرفه ای، چند ورزشی و هوشمند با قیمت مقرون به صرفه است که امکاناتی شبیه به سونتو 9 دارد.

عمر باتری در این مدل به نسبت سری های دیگر افزایش یافته است و به طور معمول در حالت زمان می توانید 10 روز از ساعت خود استفاده کنید.

ویژگی های منحصر به فرد سونتو 5 پیک مشکی :
Suunto 5 Peak دارای عمر باتری عالی در طراحی جمع و جور است. با این ساعت دیگر نیازی به شارژ مکرر ندارید زیرا باتری کاملاً شارژ شده تا 7 روز از جمله فعالیت روزانه و ردیابی خواب و همچنین 3 ساعت تمرین با GPS دقیق دوام می آورد.

نقاط جدید را براحتی پیدا کنید :
برای آرامش و سکوت، نقشه های حرارتی را کشف کنید تا از هیاهو دور بمانید. همگام سازی مسیرها با ساعت شما سریع و بدون دردسر است. با GPS داخلی و ناوبری گام به گام در ساعت خود هرگز گم نمی شوید و دقیقاً می دانید کجا باید بروید. اگر نیاز دارید راه برگشت را پیدا کنید، ویژگی breadcrumb به سرعت راه را به شما نشان می دهد.

مشخصات فنی ساعت سونتو 5 پیک مشکی :
سایز قاب : 12.9×43×43 میلی متر
جنس بزل : استیل ضد زنگ
جنس شیشه : پلاستیک
جنس قاب : پلاستیک
جنس بند : سیلیکون
وزن : 39 گرم
عرض بند : 22 میلی متر
اندازه مچ دست : 120 تا 200 میلیمتر
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب 30 متر
نشانگر درصد باتری
نوع باتری : لیتیوم یون قابل شارژ
سیستم عامل قابل ارتقا است
نمایش دهنده زمان و تاریخ
دارای زنگ هشدار
نمایش دو تایم همزمان
محاسبه ضربان قلب از روی مچ دست
دارای زمان سنج خودکار
دارای کرنومتر
دارای تایمر معکوس
هشدار لرزش
نور پس زمینه : LED
نور پس زمینه قابل تنظیم
قفل با دکمه (هنگام ورزش)
نوع صفحه نمایش : matrix
کیفیت صفحه نمایش : 218×218 pixels
دارای واحدهای متریک و امپریالیستی
امکان صرفه جویی در نور روز
به روز رسانی سیستم عامل به صورت خودکار
واچ فیس های ساعت قابل تنظیم

برچسب‌ها: سونتو 5 پیک.سونتو 5 پیک مشکی.ساعت ورزشی سونتو.سانتو 5 پیک.,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته گذشته : 59
بازدید ماه گذشته : 1607
بازدید سال گذشته : 4432
کل بازدید : 30851
<-blogads->