جامع ترین سایت در مورد ساعت های سونتو

ساعت سونتو ورتیکال بلک رابی

در محیط های چالش برانگیز ایمن بمانید با ارتفاع سنج، فشارسنج بارومتریک هوا و قطب نما، به راحتی از وضعیت فضایی که در آن قرار دارد، آگاه خواهید شد. در محیط های سخت، این مورد می تواند نجات دهنده باشد. هشدار طوفان و پیش‌بینی آب‌وهوای به روز شونده، به شما کمک می‌کند از خطر دوری کنید. - پیش بینی آب و هوا - فشارسنج هوا و ارتفاع سنج بارومتریک - هشدار طوفان، هشدار زمان غروب و طلوع خورشید

 

عملکردها در فضای باز

ردیابی و ناوبری جی پی اس

سیستم های ماهواره ای: GPS، GLONASS، GALILEO، QZSS، BEIDOU
سیستم های ماهواره ای همزمان: 5
حداکثر ماهواره متصل: 32
نرخ ضبط جی پی اس: بهترین، خوب، خوب، کم (Best, Good, OK, Low)
حالت های باتری هوشمند: عملکرد، استقامت، فوق العاده، تور، سفارشی (Performance, Endurance, Ultra, Tour, Custom)
نقطه راه و مسیریابی تصویری: دارد
سطوح بزرگنمایی در مسیریابی: دارد
بزرگنمایی خودکار بر اساس شکل مسیر: دارد
دنبال کردن بردکرامپ همزمان با ورزش کردن: دارد
زمین های فضای باز و نقشه های ماهواره ای: دارد
نقشه های حرارتی جهانی (heatmaps) برای 20 ورزش: دارد
برنامه ریزی مسیر با نقشه های حرارتی: دارد
کتابخانه مسیر شخصی همگام‌سازی شده با ساعت: دارد
ضربه زدن روی مسیر: دارد
پیمایش به نقطه مورد علاقه (POI):دارد
ETA (زمان تخمینی رسیدن): دارد
تجزیه و تحلیل مسیر جی پی اس: دارد
ثبت ردیابی، مشاهده و اشتراک گذاری: دارد
نقشه های آفلاین روی ساعت: دارد
پشتیبانی از فرکانس GNSS : L1 + L5
 

ارتفاع سنج

ارتفاع فشارسنج بارومتریک: دارد ارتفاع براساس جی پی اس: دارد ترکیب ارتفاع براساس جی پی اس و فشارسنج بارومتریک (FusedAlti): دارد ارتفاع در حالت کارکرد روزانه: دارد سازگاری ارتفاع با سنجش اکسیژن خون: دارد صعود / فرود کل: دارد سرعت در راستای عمودی: دارد پروفایل خودکار alti/baro (ارتفاع/فشار): دارد سرعت ضبط گزارش: 1 ثانیه رزولوشن: 1 متر دامنه ارتفاع سنجی: از منفی500 تا 9999 متر
 
اندازه و ابعاد ساعت سونتو ورتیکال
 
برچسب‌ها: ساع تسونتو،ورتیکال،ساعت ورتیکال،ساعت سونتو ورتیکال،ساعت کوهنوردی,

ساعت سونتو ورتیکال بلک سند

نقشه هایی که می توانید روی آنها حساب کنید نقشه های تصویری سونتو ورتیکال همه آنچه را که باید در مورد مناظر بدانید به شما می گوید. خطوط تراز ارتفاعی، آب، مسیرها و سایر نشانه های مهم در سه سبک نقشه مختلف موجود هستند. برای حداکثر ایمنی، تمام ویژگی های ناوبری را می توان در حالت آفلاین نیز استفاده کرد. هرگز در کاوش گم نشوید! - نقشه به صورت آفلاین کار می کند - نقشه ها رایگان هستند - مسیریابی و جهت یابی نقاط مورد علاقه (POI)

 

قطب نما

قطب نمای دیجیتال: دارد جبران شیب: دارد مقیاس جهت: درجه / میلی متر سوزن جهت: نشانگر شمال دقت قطب نما: 5 درجه رزولوشن قطب نما: 1 درجه

مشخصات فیزیکی

دمای کارکرد: -20 درجه سانتیگراد تا +55 درجه سانتیگراد دمای نگهداری: -20 درجه سانتیگراد تا +55 درجه سانتیگراد دمای شارژ توصیه شده: 0 درجه سانتی گراد تا +45 درجه سانتی گراد

عمر باتری

یادآوری شارژ هوشمند: دارد در حالت فقط نمایش زمان: 60 روز (مدل تیتانیوم سولار 1 سال) همراه با ردیابی 24 ساعته و اعلان های موبایل: 30 روز (در تیتانیوم سولار 60 روز) حالت تمرین با جی پی اس: 60 ساعت / 90 ساعت / 140 ساعت / 500 ساعت (در مدل تیتانیوم سولار 85ساعت / 140ساعت / 280ساعت / 30روز)  

عملکرد غواصی

غواصی آزاد

عمق سنج برای غواصی: تا عمق 10 متر
 
 
 
برچسب‌ها: سونتو، ساعت سونتو،سونتو ورتیکال،ساعت سونتو ورتیکال،ساعت کوهنوردی,

Suunto Vertical Titanium Solar Forest

سونتو ورتیکال تیتانیوم سولار فورست

برای ماجراجویی های بعدی خود تمرین کنید Suunto Vertical یک همراه عالی برای تمرینات روزمره نیز می باشد. از دویدن گرفته تا دوچرخه‌سواری، و شنا تا اسکی صحرایی، ورزش‌های مورد علاقه‌تان را مطمئنا روی ساعت پیدا خواهید کرد. هنوز نیاز بیشتری دارید؟

به فروشگاه SuuntoPlus بروید و ساعت خود را با موارد بیشتر، مانند برنامه های کوهنوردی، تست کوپر و موارد دیگر سفارشی سازی کنید! - بیشتر از 95 حالت ورزشی - بیش از 50 برنامه ورزشی از طریق SuuntoPlus - بازخورد صوتی از طریق اپلیکیشن Suunto
 

 

 

برنامه ریز تمرین

تمرین خود را در برنامه Suunto ایجاد کنید تا از طریق ساعت راهنمایی ها را همزمان با تمرین ورزشی دریافت کنید.

 

فروشگاه SuuntoPlus

برنامه‌های ورزشی جدید را برای دویدن و سواری‌های خود پیدا کنید، با طیف وسیعی از دستگاه‌های جدید ارتباط برقرار کنید و با راهنماها اطلاعاتی بی‌درنگ دریافت کنید.

 

به شرکای تجاری سونتو متصل شوید

از بیش از 200 برنامه شریک استفاده کنید و مسابقه خود را با Strava Segments شروع کنید و یا با برنامه های Training Peaks تمرین کنید.  

 

ورزش های تخصصی

ورزش های چندگانه (مولتی اسپرت): دارد
خلاصه تمرین مولتی اسپرت روی ساعت: دارد
تغییر حالت ورزش در حین تمرین: دارد
حالت های مولتی اسپرت از پیش تنظیم شده: دارد
آنالیز تمرین مولتی اسپرت بر اساس ورزش بعد از تمرین: دارد
 
 

دویدن

سرعت دویدن: دارد
Suunto FusedSpeed: دارد
ضربه زدن روی مسیر: دارد
قدرت دویدن: از روی مچ دست یا با سنسور Stryd
 روح دونده SuuntoPlus: دارد
کالیبراسیون فوت پاد: بصورت خودکار
میز دورها روی ساعت و اپلیکیشن سونتو: دارد
سرعت دور میانگین، حداکثر و همزمان با تمرین: دارد
راهنمایی فاصله گذاری تمرین براساس سرعت دویدن / ضربان قلب / مسافت: دارد
 
 

دوچرخه سواری

سرعت دوچرخه سواری: دارد
میانگین سرعت همزمان با تمرین: دارد
POD دوچرخه با پشتیبانی از سرعت/ریتم حرکت: بلوتوث هوشمند
پشتیبانی از قدرت سنج دوچرخه: بلوتوث هوشمند
قدرت دوچرخه (W)، متوسط و حداکثر (با سنسور قدرت): بلوتوث هوشمند
حداکثر توان دور و دور دوچرخه (با سنسور قدرت): دارد
جدول دور همزمان با تمرین همراه با میانگین ضربان قلب، میانگین توان و سرعت متوسط: دارد
راهنمای فاصله گذاری تمرین براساس قدرت/سرعت/ضربان قلب: دارد
 

شنا كردن

سرعت و مسافت شنا در استخر: دارد
مسافت شنا در آب های آزاد: دارد
ثبت ضربان قلب در هنگام شنا: دارد
زمان شنا بر اساس طول استخر، دور، جمع کل: دارد
میزان ضربه های دست شناگر، تعداد و نوع: دارد
کارایی ضربه های دست شناگر (SWOLF): دارد
فاصله گذاری خودکار: دارد
جدول فاصله گذاری دور: دارد
 

حالت های ورزشی

حالت‌ها و صفحه نمایش های ورزشی قابل تنظیم: دارد
نمایش گرافیکی تمرین در حالت های ورزشی: دارد
حالت های ورزشی از پیش نصب شده روی ساعت: دارد
سونتو پلاس (SuuntoPlus): دارد
 
 
 

 

اطلاعات بیشتر و تکمیلی اسپرتواچ :

چگونه از حالت های باتری سونتو ورتیکال بیشترین بهره را ببرم؟

در سونتو ورتیکال 4 حالت باتری از پیش تعریف شده وجود دارد: Performance، Endurance، Ultra و Tour. همچنین می‌توانید یک حالت باتری سفارشی ایجاد کنید (توجه: این کار برای زمانی مفید است که می‌خواهید صفحه نمایش لمسی را در زمان رکورد تمرین (ثبت اطلاعات) روشن کنید، زیرا بصورت پیش گزیده، همه حالت‌های پیش‌فرض باتری خاموش هستند. حالت‌های باتری سفارشی همیشه مختص حالت ورزشی هستند، به این معنی که شما می تواند یک حالت سفارشی متفاوت برای هر ورزش بسته به نیاز خودتان تعریف کند). انتخاب حالت باتری در ساعت حفظ می‌شود: آخرین حالت باتری که با یک حالت ورزشی خاص انتخاب کرده‌اید دفعه بعد که همان حالت ورزشی را راه‌اندازی می‌کنید به شما پیشنهاد می‌شود. هنگام شروع یک تمرین، حالت Performance (عملکرد) به طور پیش فرض فعال می شود. برای تغییر حالت، انگشت خود را به سمت پایین بکشید و در گزینه‌ها به “battery mode” «حالت باتری» بروید: وقتی یکی را انتخاب کردید، تنظیمات حالت باتری را مشاهده خواهید کرد که در زیر نیز نشان داده شده است:

باتری ساعت سونتو ورتیکال باتری سونتو vertical suunto vertical battery modes باتری سونتو ورتیکال وضعیت های باتری سونتو ورتیکال

     

توجه: سونتو ورتیکال اولین ساعت سونتو است که امکان استفاده از GNSS چند بانده را در اختیار کاربران قرار می دهد. در حالت باتری سفارشی، هنگام استفاده از حالت “performance” "عملکرد" یا “best” "بهترین" ، دقت جی پی اس چند باند فعال می شود. همچنین ساعت همیشه از تمام سیستم های GNSS موجود (GPS، Galileo، GLONASS، Beidou) استفاده می کند.

نام‌های حالت باتری و تعاریف دقت GPS برای منعکس کردن این مورد تغییر مقیاس داده شده‌اند. حالت دقت جی پی اس Endurance «خوب» “Good” در سونتو ورتیکال مطابق با حالت دقت جی پی اس Performance «بهترین» “best” در سونتو 9 پیک پرو است.

حالت دقت جی پی اس ultra «اوکی» “OK” در سونتو ورتیکال با حالت دقت جی پی اس Endurance «خوب» “Good” در سونتو 9 پیک پرو مطابقت دارد. بنابراین، با سونتو ورتیکال، می توانید ناوبری را در performance، endurance و حتی حالت باتری ultra فعال کنید.

 

توجه: استفاده از نقشه ها مصرف باتری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و در نتیجه عمر باتری کمتری نسبت به مقادیر نشان داده شده در بالا خواهد داشت.

 

توجه: در مدل‌های خورشیدی، انرژی خورشیدی ساعت را در حین استفاده شارژ می‌کند و عمر باتری را در مقایسه با مقادیر نشان‌داده شده در بالا افزایش می‌دهد (تاثیر خورشید به مکان، قرار گرفتن در معرض و شرایط آب و هوایی بستگی دارد).  

 

حالت های باتری در طول تمرین مولتی اسپرت چگونه کار می کنند؟

برای هر حالت ورزشی، می توانید یکی از حالت های باتری از پیش تعریف شده را انتخاب کنید: Performance, Endurance, Ultra, Tour.

به طور پیش فرض، Performance فعال می شود. همچنین می توانید یک حالت باتری custom (سفارشی) ایجاد کنید. وقتی حالت باتری سفارشی را تعریف کردید، این حالت به طور پیش فرض استفاده می شود.

در طول تمرینات مولتی اسپرت، منطق یکسانی اعمال می شود:

1- وقتی تمرینی را با استفاده از مثلا Endurance شروع می کنید و سپس رفتن به ورزشی که حالت باتری سفارشی پیکربندی نشده است، حالت Endurance همچنان در حال استفاده است.

2- وقتی تمرینی را با استفاده از مثلا Endurance شروع می کنید و سپس رفتن به ورزشی که دارای یک حالت باتری سفارشی پیکربندی شده است، حالت باتری به همراه ورزش به حالت سفارشی تغییر می کند.

3- وقتی تمرینی را با استفاده از حالت باتری custom (سفارشی) شروع می‌کنید و سپس به ورزشی می‌روید که حالت باتری سفارشی پیکربندی نشده است، حالت باتری به همراه ورزش به حالت پیش‌فرض Performance تغییر می‌کند.  

 

چه چیزی بر دقت تخمین عمر باتری تاثیر می گذارد؟

نشانگر عمر باتری که در صفحه شروع تمرین می بینید یا تنظیمات حالت باتری تخمین می زند که باتری ساعت شما در طول تمرین چقدر دوام می آورد. این مقدار همیشه به سمت پایین گرد می شود، به این معنی که، به عنوان مثال، 20.9 یا 20.1 ساعت عمر باتری محاسبه شده به 20 ساعت کاهش می یابد.

 
تنظیمات و شرایط زیر ممکن است بر عمر واقعی باتری تاثیر بگذارد:

شرایط جی پی اس: تعداد کم ماهواره ها و محیط اطراف با موانعی مانند درختان، ساختمان ها، کوه ها و غیره بر قدرت سیگنال جی پی اس تاثیر می گذارد. بنابراین، GPS برای ردیابی تمرین شما انرژی بیشتری مصرف می کند.

روشن بودن نور پس‌زمینه: برای صرفه‌جویی در مصرف باتری و حفظ آن بر اساس تخمین‌ها، تغییر حالت نور پس‌زمینه را در منوی Options (گزینه‌ها) در زیر نمایشگر شروع تمرین در حالت عادی نگه دارید (خاکستری است).

مرور از طریق نمایشگرهای داده در طول تمرین: هنگام جابجایی بین صفحه نمایش ها، نور پس زمینه نمایشگر، باتری مصرف می کند. برای صرفه جویی در مصرف باتری، مرور صفحه نمایش را به حداقل برسانید.

استفاده از نمایشگر ناوبری در حین تمرین: هنگام استفاده از این نمایشگر، دقت جی پی اس به Best (بهترین) تغییر می کند تا بهترین مسیر ممکن برای ناوبری ارائه شود. این بدان معنی است که تا زمانی که در صفحه نمایش ناوبری هستید، تنظیمات جی پی اس حالت باتری لغو می شود. هنگام خروج از صفحه نمایش، دقت جی پی اس، به دقت GPS تعیین شده در حالت باتری برمی گردد.

 

برچسب‌ها: suunto,suunto vertical,ساعت سونتو ورتیکال،ساعت سونتو،ساعت مچی ورزشی,

Suunto Vertical Titanium Solar Canyon

Suunto Vertical Titanium Solar Canyon

سونتو ورتیکال تیتانیوم سولار کنیون

ساعت ماجراجویی با صفحه نمایش بزرگ برای سفرهای خارج از منزل با شارژ خورشیدی!    

اندازه ساعت: 49x49x13.6  میلیمتر
وزن: 74 گرم
جنس حلقه دور شیشه: تیتانیوم درجه 5
جنس شیشه: شیشه سافایر
جنس قاب ساعت: فایبرگلاس تقویت شده با پلی آمید
جنس بند: سیلیکون
محتویات جعبه ساعت: سونتو ورتیکال آل بلک، کابل شارژ، دفترچه راهنمای کاربر به زبان انگلیسی

 

 

آب و هوا

زمان طلوع/غروب خورشید: دارد

هشدار طوفان: دارد

فشار سطح دریا: دارد

پروفایل خودکار alti/baro: دارد

درجه حرارت: دارد

محدوده نمایشگر دما: -20 درجه سانتیگراد تا +55 درجه سانتیگراد

رزولوشن دما: 1 درجه سانتیگراد

رزولوشن فشار: 1 hPa

نمایش نمودار ارتفاع در خلاصه تمرین: دارد

 

راهنمای آموزشی تطبیقی

راهنمایی در زمان واقعی بر اساس شدت و مدت زمان در طول تمرین: دارد

تمرین ورزشی با فاصله زمانی: دارد

راهنمایی فاصله گذاری در طول تمرین: دارد

تنظیم فاصله های زمانی: روی ساعت ساعت

 

ضربان قلب

اندازه گیری ضربان قلب از روی مچ: دارد

سازگاری با کمربند ضربان قلب: کمربند هوشمند بلوتوث

فاصله RR: با کمربند ضربان قلب هوشمند سونتو و سنسور هوشمند سونتو

ضربان قلب بر حسب ضربان در دقیقه: دارد

ثبت ضربان قلب در هنگام شنا: دارد

نمودار ضربان قلب همزمان با تمرین: دارد

میانگین ضربان قلب همزمان با تمرین: دارد

کالری مصرفی: دارد

حداکثر موثر بودن تمرین ورزشی: دارد

مدت زمان ریکاوری: دارد

مناطق ضربان قلب شخصی: دارد

سطح تناسب اندام (VO2max): دارد

 

 

 

اطلاعات بیشتر و تکمیلی اسپرتواچ :

نحوه استفاده از نقشه زمین های بهمن خیز

 

کوهنوردی با سونتو ورتیکال در نقاط بهمن خیز

 

برنامه ریزی دقیق مسیر و مدیریت زمین برای سفر ایمن در کشور ضروری است. برای همین نقشه زمین های بهمن گیر اپلیکیشن Suunto برای کمک به ما آمده است.

بهمن بخشی جدایی ناپذیر از چرخه طبیعی در محیط های کوهستانی است. پتانسیل ریزش بهمن در شیب های برفی تند و حتی نسبتا تند وجود دارد. زمانی که زمین شیب دار بوده و توده برف درست شده باشد، ممکن است بهمن رخ دهد. در حالی که برف در طول فصل تغییر می کند، زمین تغییر نمی کند. برای سر خوردن برف، شیب باید به اندازه کافی تند باشد. بیشتر بهمن ها در شیب های بین 30 تا 45 درجه رخ می دهند. به همین دلیل است که سونتو یک لایه نقشه جدید در اپلیکیشن سونتو اضافه کرده‌ که شیب‌های حساس را برجسته می‌کند.

می‌توانید از برنامه Suunto و نقشه‌های زمین Avalanche (بهمن خیز) در تلفن، تبلت‌های اندروید، آی‌پد و حتی رایانه‌های مک جدیدتر (مک با پردازنده M1 یا M2) استفاده کنید.

می توانید لایه نقشه زمین های بهمن خیز را در اپلیکیشن سونتو پیدا کنید: به نمای نقشه بروید، روی دکمه لایه های نقشه ضربه بزنید و لایه نقشه زمین بهمنی را انتخاب کنید. هر چه رنگ تیره تر باشد، شیب تندتر است. این اطلاعات به شما در برنامه ریزی مسیرهای خود در کوهستان کمک می کند. هنگام برنامه‌ریزی مسیر، می‌توانید بین لایه‌های مختلف مانند نقشه معمولی در فضای باز، نقشه زمین های بهمن خیز، نقشه حرارتی (heatmap) برای تور اسکی و موارد دیگر تغییر دهید. نکته بسیار مهمی که باید در مورد نقشه زمین های بهمن خیز - و بهمن ها به طور کلی - بدانید این است که بهمن ها ممکن است در زمین های صاف و با زاویه کم تمام شوند. بنابراین، علاوه بر این که فکر می کنید کجا هستید یا قصد دارید در کوهستان سفر کنید، به آنچه بالای سرتان است نیز توجه کنید. به خصوص بهمن های تخته ای می توانند از راه دور نیز تحریک شوندد. شکستگی در توده برف می تواند در امتداد یک لایه ضعیف برف منتشر شود تا زمانی که به قسمتی از شیب که به اندازه کافی تند برای سر خوردن است برسد.

 

نقشه نقاط بهمن خیز

 

یادمان باشد: «هیچ برنامه ای به تنهایی نمی تواند من را در کوهستان ایمن نگه دارد. این مهم است که دائما خودم را آموزش دهم و در مورد ایمنی در برف بیاموزم تا بتوانم بهترین تصمیمات ممکن را در کوهستان بگیرم.»

برچسب‌ها: ساعت مچی،ساعت مچی مردانه،ساعت مچی زنانه،ساعت سونتو،سونتو ورتیکال،ساعت سونتو ورتیکال,

سونتو ورتیکال تیتانیوم سولار بلک

بهترین عمر باتری در بین ساعت های هم رده موجود سونتوورتیکال دارای عمر باتری است که از رقبای خود جلوتر است: 85 ساعت ردیابی ورزش با دقیق ترین تنظیمات جی پی اس در نوع تیتانیومی سولار و 60 ساعت در نوع فولاد ضد زنگ (استیل).

در حالت فقط کارکرد روزانه ساعت، سونتو ورتیکال، تا 60 روز شما را همراهی می‌کند

- در نوع تیتانیوم سولار (با شارژ خورشیدی از روی صفحه ساعت) حتی تا یک سال بدون شارژ می توانید از ساعت استفاده کنید!

30 درصد کارکرد بیشتر ساعت با شارژ خورشیدی GNSS دو بانده برای بهترین دقت در موقعیت یابی تست شده برای مقاومت با آزمایش ساعت های نظامی

 

 

بار تمرین ورزشی

دفترچه یادداشت با جزئیات تمرین: دارد

خلاصه تمرین با جزئیات دور: دارد

مجموع بار تمرین بر اساس ورزش: دارد

دفترچه یادداشت تمرین های ورزشی برای مرورهای بلند مدت: دارد

 

ریکاوری برای تمرین ورزشی

مدت زمان ریکاوری براساس تمرین ورزشی: دارد

نمایش روزانه مدت زمان ریکاوری: روی ساعت

حس ذخیره شده پس از تمرین روی ساعت: دارد

 

اشتراک گذاری و به حافظه مجازی سپردن

رتبه بندی ورزش و نظر دادن: دارد

اشتراک گذاری ورزش در رسانه های اجتماعی: دارد

دنبال کردن سایر اعضا و دریافت بازخورد از جریان فعالیت: دارد  

 

 

 

اطلاعات بیشتر و تکمیلی اسپرتواچ :

به روز رسانی نرم افزار - Suunto Vertical

از راحتی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری از طریق اپلیکیشن Suunto لذت ببرید تا Suunto Vertical شما همیشه جدیدترین و بهترین نرم‌افزار را داشته باشد.

به روز رسانی نرم افزار از طریق هوا

به روز رسانی سونتو ورتیکال

هنگامی که یک به‌روزرسانی در دسترس است و ساعت شما به اپلیکیشن Suunto متصل است، به‌روزرسانی نرم‌افزار به‌طور خودکار روی ساعت دانلود می‌شود.

هنگامی که نرم افزار روی ساعت شما دانلود شد، اگر سطح باتری حداقل 50 درصد باشد، ساعت در طول شب خود را به روز می کند.

اگر می‌خواهید به‌روزرسانی را قبل از اینکه در شب به‌طور خودکار انجام شود، به‌صورت دستی نصب کنید، به Settings > General بروید و Software update را انتخاب کنید.

برچسب‌ها: ساعت Suunto، ساعت Suunto Vertical، ساعت مچی ورشی، ساعت سونتو ورتیکال،سونتو ورتیکال,

سونتوپلاس

سونتو پلاس

 SUUNTOPLUS ارايه شده توسط اسپرت واچ

 

SUUNTOPLUS

راه حلی که ویژگی های جدیدی را به ساعت سونتو شما می آورد و تجربه شما را افزایش می دهد. درباره آخرین ویژگی ها بیشتر بدانید و

صدای خود را به گوش دیگران برسانید!

 

SuuntoPlus

انتخاب کنید. شروع کنید. عرق بریزید

 

SuuntoPlus

انتخاب کنید. شروع کنید. عرق بریزید ما SuuntoPlus را روی ساعت‌های Suunto 9 و Suunto 5 راه‌اندازی کرده‌ایم - بخشی در ساعت که همه ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز را در یک مکان روی مچ دست شما نگه می‌دارد. SuuntoPlus جایی است که ما ویژگی‌های بیشتر و بیشتری را برای کمک به شما در بهبود عملکرد تان معرفی می‌کنیم، و منتظر ویژگی های بیشتر باشید از سپتامبر 2021، SuuntoPlus Burner برای ساعت‌های Suunto 3 نیز در دسترس است.

 

Burner

رابطه بین چربی و کربوهیدرات سوزانده شده توسط ورزش به شدت ورزش شما بستگی دارد. Burner درصد انرژی سوزانده شده از چربی، و مصرف انرژی فعلی که به گرم چربی تبدیل شده و کربوهیدراتی که در ساعت مصرف می کنید را نشان می دهد. این ویژگی برای ساعت های سونتو 3، سونتو 5 و تمامی ساعت های سونتو 9 موجود است.

 

Virtual Ghost Runner

Virtual Ghost Runner

 

Virtual Ghost Runner

Virtual Ghost Runner را برای تمرین ورزشی قدم زدن و یا فقط برای سرگرمی، انتخاب کنید.

 

Red Bull X-Alps

Red Bull X-Alps

 

Red Bull X-Alps

ویژگی Red Bull X-Alps در SuuntoPlus ابزاری مفید برای پیگیری سرعت عمودی شماست. این به جامعه کوهنوردی و پرواز کمک می کند تا ببینند، احساس کنند و بشنوند که با چه سرعتی در حال صعود هستند. این ویژگی فقط برای Suunto 9 Baro و Suunto 9 Peak در دسترس است.

آب و هوا

Weather

 

Weather (آب و هوا)

در طول فعالیت در فضای باز، اطلاعات و هشدارهای مربوط به آب و هوا را دنبال کنید. از هشدارهای طوفان آگاه شوید، دمای آب را اندازه بگیرید یا متوجه شوید که پیاده روی شما به بعد از غروب آفتاب می کشد. این ویژگی فقط برای Suunto 9 Baro و Suunto 9 Peak در دسترس است.

 

Climb

Climb

 

Climb

تلاش خود را هنگام بالا رفتن از کوه، صخره نوردی،بالا و پائین رفتن از تپه در حیاط یا بالا رفتن از پله ها با دو پیگیری کنید. پس از آن می توان صعودها (Climbs) را در برنامه سونتو مشاهده کرد 

 

Safe

Safe

 

Safe

دسترسی سریع به مختصات GPS و سایر اطلاعات کلیدی مکان فعلی و همچنین نقطه شروع شما. این مورد برای به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود با یک دوست، ارسال کمک توسط امواج رادیویی، و یا برای برگشت به مکان ماشین خود، مفید است.

 

Loop

Loop

 

Loop

دوره خودکار مبتنی بر مکان، به شما کمک می‌کند تا آمار هر Loop (دوره) را تجزیه و تحلیل کنید. این ویژگی هنگام دویدن در یک مسیر طی شده یا اسکی در فضای باز روی همان Loop فوق العاده است. لوپ ها را می توان بعدا در برنامه سونتو مشاهده کرد.

 

Sprint -
سرعت دویدن (Running pace) / قدرت دوچرخه سواری (Cycling power)

 

Sprint

سرعت دویدن (Running pace) / قدرت دوچرخه سواری (Cycling power) هنگام دویدن یا دوچرخه‌سواری، برای مشاهده شماره، مسافت و زمان هر دور تکرار شونده در طول جلسه تمرین خود، سرعت ها (sprints) را بصورت خودکار پیگیری کنید. اسپرینت ها (سرعت ها) بر اساس تغییرات سرعت دویدن یا قدرت دوچرخه سواری شما شناسایی می شوند. پس از آن می‌توانید اسپرینت‌ها را در برنامه Suunto مشاهده کنید.

Wings for Life World Run

Wings for Life World Run

 

Wings for Life World Run

برای مسابقه دادن آماده اید؟ ویژگی Wings for Life World Run حالت Catcher Car را شبیه سازی می کند تا به تمرینات روزانه شما انگیزه دهد و به شما کمک کند تا برای مسابقه، تمرین کنید.

 

Strava Relative Effort درست از روی مچ شما

Strava Relative Effort درست از روی مچ شما

 

Strava Relative Effort درست از روی مچ شما

با Relative Effort مشخص می شود که چه مقدار از کار شما، مرتبط به فعالیت ورزشی شما در زمان است. خواه فعالیت شما آهسته و پیوسته باشد یا کوتاه و شدید، Relative Effort به شما امکان اندازه گیری بر اساس نواحی ضربان قلب را می دهد، بنابراین می توانید تلاش خود را همزمان با انجام فعالیت سازگار کنید. پس از پایان تمرین، فعالیت خود را با Strava همگام کنید و اطلاعات بیشتری در رابطه با تمرین خود را با Strava Summit دریافت کنید: به عمق اطلاعات فعالیت ورزشی خود بروید، ببینید به طور کلی چقدر پیشرفت کرده اید و در چرخه تمرینی خود کجا هستید - در حال حفظ و ادامه اوج گیری و پیشرفت و یا ریکاوری. 

 

TrainingPeaks همزمان با فعالیت ورزشی

TrainingPeaks همزمان با فعالیت ورزشی

 

TrainingPeaks همزمان با فعالیت ورزشی

ویژگی های TrainingPeaks به شما کمک می کند سطح تلاش و استرس تمرینی خود را در زمان دویدن یا دوچرخه سواری بدانید. TrainingPeaks با قدرت دوچرخه سواری (Cycling Power): Normalized Power® (NP), Training Stress Score® (TSS) and Intensity Factor® (IF) ((توان نرمال شده (NP)، میزان استرس تمرین (TSS) و ضریب شدت (IF))) TrainingPeaks با سرعت دویدن (Running Pace): Intensity Factor® (IF), Running Training Stress Score® (rTSS) and Normalized Graded Pace (NGP) (( Intensity Factor® (IF)، میزان استرس تمرین دویدن® (rTSS) و Normalized Graded Pece (NGP))) TrainingPeaks با ضربان قلب (Heart Rate): Heart Rate Training Stress Score® (hrTSS) 

 

SuuntoPlus به شما نیاز دارد!

SuuntoPlus به شما نیاز دارد! 

SuuntoPlus به شما نیاز دارد!

ایده های خود را در مورد ویژگی هایی که می خواهید در SuuntoPlus داشته باشید،مثلا یک دونده (ghost runner) برای سرعت بخشیدن به دویدن، فاکتورهای صعود، برای پیاده روی در کوه، تمرین تنفس برای یوگا، یا تست عملکرد برای دوچرخه سواری؟ و ... را به اشتراک بگذارید. صدای خود را به گوش دیگران برسانید و منتظر اطلاعات بیشتر باشید! 

 

آن را کجا پیدا کنیم و چکار کنیم؟

آن را کجا پیدا کنیم و چکار کنیم؟

 

آن را کجا پیدا کنیم و چکار کنیم؟

SuuntoPlus را می توان در گزینه های exercise پیدا کرد. همانطور که ورزش خود را شروع می کنید، sport mode مثلا دویدن را انتخاب کنید. هنگام انتخاب options، می توانید SuuntoPlus را پیدا کنید. از ویژگی مورد نظر در SuuntoPlus استفاده کنید. در طول تمرین می توانید از ویژگی انتخاب شده در SuuntoPlus استفاده کنید و بعد از تمرین، فورا نتیجه را مشاهده کنید. مطمئن شوید که جدیدترین نرم افزار را در ساعت خود دارید تا از آخرین مزایای آن بهره مند شوید. آخرین به روز رسانی ها را از صفحه به روز رسانی نرم افزار بررسی کنید   SuuntoPlus برای ساعت‌های خاصی از سونتو در دسترس است. ویژگی‌های جدیدی به سونتو پلاس SuuntoPlus اضافه می شود، به‌روزرسانی می شود و یا حتی حذف می گردد. می توانید بررسی کنید که آیا ساعت Suunto شما با SuuntoPlus سازگار است یا خیر.  

برچسب‌ها: سونتو،سونتوپلاس،ساعت ورتیکال،ساعت سونتو ورتیکال،اسپرت واچ,

بند ساعت سونتو

فروش ویژه لوازم جانبی سونتو

مجموعه ای از لوازم جانبی سونتو که قسمت عمده آن بندهای ساعت سونتو هستند (مدل هایی که دیگر تولید نمی شوند) در فروش ویژه اسپرت واچ ارایه می گردد. در این فروش ویژه شیب سنج+قطبنمای سونتو و همچنین بندهای ساعت های امبیت ۳ ورتیکال، اسنشیال، تراورز، اسپارتان الترا، اسپارتان اسپرت (با و بدون ضربان سنج قلب روی ساعت) ارایه می گردند. از آنجایی که موجودی تعدادی از مدل ها بسیار کم است، در صورتی که ساعت های مربوط به بندهای ارایه شده را دارید، حتما بند را خریداری نمایید، زیرا این بندها دیگر ارایه نمی گردد.  

بند ساعت سونتو تراورز سیلیکونی مشکی

بند ساعت سونتو تراورز سیلیکونی مشکی

پارت نامبر: ss021846000

در زیر تصویر، نام مدل مدل و پارت نامبر نیز ذکر گردیده تا شما به راحتی سازگاری آن را با ساعت خود بررسی نمایید. اکثر بندهای ارایه شده در این فروش ویژه دارای عرض ۲۴ میلیمتر هستند که با اکثر ساعت های سونتو سازگار هستند، اما نکته ای که باید حتما به آن دقت شود، محل اتصال بند به ساعت است که بسته به مدل ساعت می تواند صاف یا قوسی باشد که به همین علت با این که عرض بند با ساعت شما سازگار است، اما مناسب ساعت شما نیست.  

بند ساعت سونتو امبیت ۳ ورتیکال سیلیکونی مشکی

بند ساعت سونتو امبیت ۳ ورتیکال مشکی 

پارت نامبر: ss022004000

 

بند ساعت سونتو اسنشیال چرم کرم رنگ

بند ساعت سونتو اسنشیال چرم کرم رنگ (مناسب دور مچ کوچک)

پارت نامبر: ss022512000

  نکته ای بصورت ویژه در رابطه ساعت های سونتو کور: ساعت های سونتو کور دسته بندهایی بسیار زیاد و متنوعی دارند، اما از لحاظ سازگاری بند با این ساعت دو دسته بندی اصلی وجود دارد که مربوط به محل اتصال بند به ساعت است. ساعت هایی مانند سونتو کور آل بلک بند قوسی دارند که بند کاملا به ساعت می چسبد (در این فروش ویژه بند سازگاری برای این ساعت وجود ندارد). دسته دوم ساعت های کور مانند سری سونتو کور کرش یا سونتو کور آل پیور که ساعت دارای پایه های فلزی متصل به ساعت بوده و امکان استفاده از بندهای با محل اتصال صاف (مانند اسنشیال، تراورز، امبیت ۳ ورتیکال و اسپارتان اسپرت) را دارند  

بند اسپارتان الترا آل بلک

بند ساعت سونتو اسپارتان الترا آل بلک

پارت نامبر: ss022687000

 

بند ساعت سونتو اسپارتان الترا وایت

بند ساعت سونتو اسپارتان الترا وایت

پارت نامبر: ss022690000

 

بند ساعت سونتو اسپارتان الترا بلک کوپر

بند ساعت سونتو اسپارتان الترا بلک کوپر

پارت نامبر: ss022969000

 

بند ساعت سونتو اسپارتان اسپرت فورست کوپر

بند ساعت سونتو اسپارتان اسپرت فورست کوپر (با ضامن کشویی)

پارت نامبر: ss023314000

 

بند ساعت سونتو اسپارتان اسپرت وایت

بند ساعت سونتو اسپارتان اسپرت وایت (سری بدون ضربان سنج قلب مچی)

پارت نامبر: ss022928000

 

بند ساعت سونتو اسپارتان اسپرت ساکورا

بند ساعت سونتو اسپارتان اسپرت ساکورا (سری بدون ضربان سنج قلب مچی)

پارت نامبر: ss022930000

 

بند ساعت سونتو اسپارتان اسپرت آل بلک

بند ساعت سونتو اسپارتان اسپرت آل بلک

پارت نامبر: ss022931000

 

بند ساعت سونتو اسپارتان اسپرت بلو

بند ساعت سونتو اسپارتان اسپرت بلو

پارت نامبر: ss022932000

 

بند ساعت سونتو اسپارت اسپرت ساکورا

بند ساعت سونتو اسپارت اسپرت ساکورا

پارت نامبر: ss022933000

نکته ۱: فقط بند ساعت سونتو اسپارتان اسپرت فورست کوپر دارای پین ضامنی (کشویی) بوده و بقیه مدل ها دارای پین های معمولی هستند. نکته ۲: در بعضی از مدل های سازگار با پین معمولی از لحاظ سایز پین نیاز به تعویض وجود دارد که با مراجعه به هر تعمیرگاه ساعت (با پرداخت وجه کمی) این کار قابل انجام است.

شیب سنج +‌ قطب نمای سونتو

شیب سنج +‌ قطب نمای سونتو

پارت نامبر: SS00138001B

برچسب‌ها: بند سونتو.بند ساعت سونتو.بند ساعت سونتو تراورز.بند ساعت سونتو اسپارتان.بند ساعت سونتو اسنشیال,

سونتو ورتیکال آل بلک

 

ساعت کوهنوردی و مولتی اسپرت با صفحه نمایش بزرگ برای تمرین های ورزشی و ماجراجویی در فضای باز

 

اندازه ساعت: 49x49x13.6  میلیمتر
وزن: 86 گرم
جنس حلقه دور شیشه: فولاد ضد زنگ
جنس شیشه: شیشه سافایر
جنس قاب ساعت: فایبرگلاس تقویت شده با پلی آمید
جنس بند: سیلیکون
محتویات جعبه ساعت: سونتو ورتیکال آل بلک، کابل شارژ، دفترچه راهنمای کاربر به زبان انگلیسی

 

 

 

دارای:

- نقشه های آفلاین فضای باز

- GPS/GNSS دو بانده

- کارکرد باتری تا 60 روز

- شارژ خورشیدی

- بیش از 95 حالت ورزشی

-ساخت فنلاند با انرژی های تجدید پذیر

 

طراحی پایدار از فنلاند

ساعت در فنلاند ساخته شده است، جایی که مردم آن با شرایط سخت غریبه نیستند، درفرآیند تولید ساعت از 100٪ انرژی تجدید پذیر استفاده می شود. درباره فعالیت های پایداری انرژی سونتو و تلاش های آب و هوایی سونتو در اسپرت واچ بیشتر بخوانید.

- ساخته شده با انرژی های تجدید پذیر بصورت 100%
- 100٪ کربن تولید شده، جبران شده
- 6.13 کیلوگرم ردپای کربن CO2e  

 

مشخصات فنی

عمومی

جنس بزل (حلقه دور شیشه): فولاد ضد زنگ

جنس شیشه: کریستال یاقوت کبود (سافایر)

جنس بدنه: پلی آمید تقویت شده با الیاف شیشه (فایبرگلاس)

جنس بند: سیلیکون وزن: 86 گرم

مناسب برای دور مچ های: 125-175 میلی متر (بند 215 میلی متر بصورت جداگانه در لوازم جانبی قابل خریداری است)

ضربان سنجی قلب از روی مچ دست: دارد صفحه های نمایش ها با قابلیت شخصی سازی: دارد

قفل صفحه نمایش لمسی: دارد

صفحه نمایش لمسی: دارد نمایشگر رنگی: دارد

هشدار لرزشی: دارد

ساعت خودکار تابستانی: دارد

مقاومت در برابر نفوذ آب: تا عمق 100 متر

نوع باتری: لیتیوم یون قابل شارژ

سیستم عامل قابل ارتقا: دارد

زمان، تاریخ: دارد

ساعت زنگدار: دارد

زمان دوگانه: دارد

زمان سنجی خودکار: دارد

تایمر شمارش معکوس: دارد

تایمر کرونومتر: دارد

پشتیبانی از زبان های مختلف: دارد

نوع نور پس زمینه: LED

قابل تنظیم بودن نور پس زمینه: روشنایی خودکار

قفل کردن دکمه ها: در طول زمان تمرین ورزشی

اندازه نمایشگر: 1.4 اینچ

نوع صفحه نمایش: ماتریس

کیفیت (رزولوشن) صفحه نمایش: 280*280

نشانگر باتری: درصد / نماد

واحدهای متریک و امپریال: دارد

سنجش اکسیژن خون: دارد

به روز رسانی خودکار سیستم عامل از طریق هوا: دارد

عرض بند: 22 میلی متر

 

 

خرید ساعت سونتو ورتیکال آل بلک

اطلاعات بیشتر و تکمیلی اسپرتواچ :

چگونه می توانم از نقشه ها و مسیرها با برنامه سونتو استفاده کنم؟

اپلیکیشن سونتو پیشرفت های مختلفی کرده است که تمرین ورزشی شما را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. در اینجا کارهای اساسی وجود دارد که می توانید انجام دهید، و از تغییرات انجام شده، بهره مند شوید.

کلید واژه ها: نقطه شروع محبوب (Popular starting point) - در حالی که نقشه حرارتی را بررسی می کنید، با چندین نقطه پر رفت و آمد برای شروع تمرین ورزشی روبرو می شوید.

مسیرهای پرطرفدار (Popular routes) - یک منطقه را روی نقشه انتخاب کنید و مسیرهای پر رفت و آمد را جستجو کنید که دیگران نیز در تمرین ورزشی خود از آنها استفاده می کنند.

مسیر (Route) - مسیری است که ایجاد کردید یا تصمیم گرفتید از نقطه A (نقطه شروع یا نقطه شروع محبوبی که اخیراً دیدید) به نقطه B (نقطه پایان) بروید. نقاط مسیر (Waypoint) - راهی آسان برای راهنمایی خود توسط ساعت سونتو.

نقطه مورد علاقه (POI) - راه دیگری برای علامت گذاری یک مکان خاص بر روی نقشه یا پیمایش یک مکان خاص است.

.gpx - فقط در صورتی که قبلا مسیری را طی کرده باشید و می‌خواهید دوباره روی همان مسیر حرکت کنید و نمی‌دانید چگونه آن را به اپلیکیشن Suunto اضافه کنید یا آن را از اپلیکیشن Suunto به ساعت ارسال کنید و از آن با سرویس دیگری استفاده کنید.

 

بهترین مکان ها را برای فعالیت های خود بررسی کنید:

صرف نظر از جایی که هستید و برنامه ای که دارید، تلفن خود را بردارید و از اپلیکیشن Suunto برای یافتن بهترین مسیرها برای ماجراجویی بعدی خود استفاده کنید. می‌توانید روی پیش‌نمایش نقشه در نمای خانه اپلیکیشن Suunto یا نماد نقشه در نوار دسترسی ضربه بزنید. هر دو نقشه ای را با گزینه های زیر باز می کنند:

- سبک نقشه/نوع نقشه (Map style/ map type): نوع نقشه مورد نیاز خود را انتخاب کنید. نقشه جزئیات مورد علاقه شما را برجسته می کند.  

 

سبک و نوع نقشه

 

- نقشه های حرارتی (Heatmap): نشانی از پربازدیدترین نقاط تمرین در هر ورزش را به شما ارائه می دهد. نوع فعالیت را برای نقشه حرارتی خود انتخاب کنید و ببینید دیگران در کجا تمرین می کنند.  

 

نقشه های حرارتی

 

- سطح جاده (Road surface): یک لایه به نقشه اضافه می کند که به شما امکان می دهد نوع سطحی را که برای تمرین یا ماجراجویی خود نیاز دارید انتخاب کنید. بسته به نیاز خود می توانید چندین نوع سطح را همزمان انتخاب و برجسته کنید.  

 

نوع سطح جاده

 

- مسیرهای طی شده من (My tracks): مسیرهایی را که در این هفته، ماه، سال پوشش داده‌اید برای 30 روز گذشته یا یک دوره سفارشی نشان دهید. شما می توانید مسیرهای طی شده (ترک ها) را در هر نوع نقشه مشاهده کنید.  

 

مسیرهای طی شده من

 

 
مسیر را برای ماجراجویی جدید خود، پیدا کنید:

با توجه به موقعیت مکانی شما، اپلیکیشن سونتو، مسیرهای محبوب (popular routes) منطقه و نقاط شروع محبوب را به شما نشان می دهد. می‌توانید رشته ورزشی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از تمام موارد موجود در منطقه جستجوی خود استفاده کنید. روی هر یک از مسیرهای محبوب ضربه بزنید، نام آن را تغییر دهید تا پیدا کردن آن برای شما آسانتر شود، نوع فعالیت مناسب را ویرایش کنید (اختیاری) و آن را در گالری مسیر خود ذخیره کنید و با ساعت خود همگام کنید.

جزئیات بیشتری را به مسیر خود اضافه کنید:

می‌توانید ایستگاه‌های بین راهی (waypoints) (یا همان نقاط مسیر) را به مسیر خود اضافه کنید و نام آن‌ها را تغییر دهید تا ایستگاه‌های مورد علاقه‌تان را نشان دهد. روی یک مکان خاص در طول مسیر ضربه بزنید و نگه دارید تا یک نقطه مسیر را اضافه کنید. در هر مسیری که ایجاد کرده‌اید، ناوبری گام به گام (Turn-by-turn) (یا همان پیچ به پیچ) را انتخاب کنید تا اعلان‌ها را روی ساعت خود دریافت کنید و بدانید که از کدام سمت بروید. گزینه 3D را انتخاب کنید تا مسیرهای خود را بازهم بهتر برنامه ریزی کنید. در کوه ها یا بیرون از مسیرهای جاده ای، نمای نقشه سه بعدی بینش بیشتری نسبت به زمین ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا به همه فراز و نشیب ها دید داشته باشید.  

افزودن جزییات بیشتر به نقشه

 
مسیرها را برای تمرین ورزشی ایجاد، وارد کرده و یا خروجی بگیرید.

بعد از اینکه بررسی کردید که افراد دیگر در حال تمرین ورزشی هستند و می دانید به کجا می خواهید بروید، می توانید مسیر خود را ایجاد کنید یا آن را وارد کنید (فرمت gpx.). یک مسیر را در اپلیکیشن Suunto برای iOS/Android ایجاد کنید و یاد بگیرید که چگونه یک فایل .gpx را به اپلیکیشن برای iOS/Android وارد کنید. - می‌توانید از داده‌های اپلیکیشن Suunto با شرکای ما و سایر پلتفرم‌های شخص ثالث استفاده کنید.

می توانید هم فایل gpx. (1) و هم فایل .fit (2) تمرین ورزشی خود را از اپلیکیشن Suunto خروجی بگیرید.

۱- گالری مسیرهای ذخیره شده خود را باز کنید و روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید. فایل gpx. را برای یک دوست ارسال کنید، آن را AirDrop کنید، آن را در فایل‌ها یا Google Drive خود ذخیره کنید. علاوه بر این، می توانید به تمرین خود بروید، روی "بیشتر" (سه نقطه) ضربه بزنید و مسیر را در گالری ذخیره کنید.

۲- هر تمرین ورزشی ای را که ضبط کرده اید باز کنید، روی نماد "بیشتر" ("More") ضربه بزنید و ارسال بعنوان فایل FIT. را انتخاب کنید. فایل .FIT را برای یکی از دوستانتان ارسال کنید، آن را AirDrop کنید یا در فایل‌ها یا Google Drive خود ذخیره کنید.

- می توانید مسیرهایی را که ذخیره کرده اید مدیریت کرده و با دوستان هم تمرین خود به اشتراک بگذارید. همیشه می‌توانید مسیرهای موجود را دوباره بررسی و مدیریت کنید، از جمله با جستجوی آنها با نام، فیلتر کردن بر اساس فاصله یا مرتب‌سازی آنها بر اساس روش دلخواه. اگر شما و دوستانتان می خواهید در یک مسیر تمرین کنید، می توانید آنها را به اشتراک بگذارید. همچنین ایجاد توصیه های ارزشمند به سایر کاربران سونتو به انجمن سونتو کمک می کند. گالری مسیر شما در iOS و Android (کتابخانه مسیر و مدیریت مسیرهای خود در iOS و Android را مشاهده نمایید):  

 

اشتراک گذاری مسیرهای طی شده

 

برای حذف یک مسیر از ساعت خود، آن را در کتابخانه مسیر پیدا کنید و گزینه «استفاده در ساعت» ("use in watch") را غیرفعال کنید. مسیر همچنان در کتابخانه مسیر شما ذخیره شده باقی می ماند و می‌توانید بعدا آن را با استفاده از کلید دوباره فعال کنید. برای حذف کامل مسیر، آن را باز کرده و گزینه حذف (آیکون سطل زباله در اندروید، و در iOS ، سه نقطه و سپس «حذف») را انتخاب کنید.

- همیشه می‌توانید از دوستان خود قدردانی کنید، مسیرهای آنها را ذخیره کنید و با انجمن سونتو همراه باشید. می‌توانید مسیری را از تمرین یک دوست یا یک تمرین عمومی در منطقه خود ذخیره کنید: تمرین را باز کنید و روی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید. "ذخیره مسیر" (“Save route”) را انتخاب کنید، مسیر در کتابخانه مسیر شما ذخیره می شود. فراموش نکنید که کمی حمایت کنید و نام آنها را فریاد بزنید!

توجه: مطمئن شوید که ساعت خود را پس از انجام تمام تغییرات با برنامه سونتو همگام کرده اید. در غیر این صورت، تغییرات روی ساعت منعکس نمی شوند.

 

خرید ساعت سونتو ورتیکال آل بلک

برچسب‌ها: ساعت کوهنوردی،ساعت ورزشی،سونتو،سونتو ورتیکال،ساعت سونتو ورتیکال,

ساعت سونتو ورتیکال بلک لایم

پشت سر گذاشتن محدودیت های خود را انتخاب کنید برخی افراد میانه روی را انتخاب می کنند – اما ماجراجویان به ابزاری نیاز دارند که بتوانند به آن اعتماد کنند. Suunto Vertical با بهترین عمر باتری و دقت موجود در بازار، همراهی عالی برای بلندترین قله ها و دره های سخت است.

 

  • اپلیکیشن Suunto تجربه ورزشی شما با ساعت را کامل می کند
  • برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری فعالیت های ورزشی با برنامه Suunto!
  • در اینجا می‌توانید برای ویژگی‌های بیشتر به سرویس‌های دیگری مانند Strava نیز متصل شوید.


اتصال

سازگاری با گوشی های هوشمند: از رایج ترین مدل ها پشتیبانی می شود قابلیت اتصال (بین دستگاه ها): بلوتوث اعلان های تلفن روی ساعت: دارد کنترل پخش و توقف آهنگ (مدیا) روی ساعت: دارد ارسال پاسخ های از پیش تعریف شده به پیام های دریافتی روی ساعت: فقط برای گوشی های اندرویدی سازگاری با جامعه های ورزشی آنلاین: Strava، TrainingPeaks و موارد دیگر به روز رسانی نرم افزار ساعت با استفاده از کلود (اطلاعات ابری): دارد سازگاری با اپلیکیشن سونتو: دارد به روز رسانی خودکار نرم افزار از طریق هوا: دارد  

 

خرید ساعت سونتو ورتیکال بلک لایم

اطلاعات بیشتر و تکمیلی اسپرتواچ :

 

چگونه می توانم نقشه های آفلاین را روی ساعت سونتو دانلود کنم؟

با Suunto Vertical امکان دانلود و استفاده از نقشه های آفلاین را بر روی ساعت تان دارید! نقشه‌ها در سراسر جهان در دسترس هستند و رایگان هستند، اما وقتی شروع به استفاده از آن‌ها می‌کنید به‌طور پیش‌فرض روی ساعت بارگذاری نمی‌شوند. می توانید با استفاده از اپلیکیشن Suunto مناطق خاصی را که به آنها علاقه دارید دانلود کنید. برای اینکه بتوانید نقشه ها را دانلود کنید، ابتدا باید ساعت خود را به شبکه بی سیم متصل کنید. برای انجام این کار، با اطمینان از اینکه کلید «شبکه بی‌سیم» ("Wireless network" ) در ساعت روشن است (در «تنظیمات => اتصال» ("settings => connectivity")روشن است، شروع کنید. همچنین مطمئن شوید که حالت هواپیما (Airplane mode) و ذخیره انرژی (Power saving) خاموش هستند.  

 

برای اینکه بتوانید نقشه ها را دانلود کنید، ابتدا باید ساعت خود را به شبکه بی سیم متصل کنید


 

ساعت خود را به شارژر USB وصل کنید - در طول اتصال شبکه بی سیم و فرآیند دانلود نقشه، باید به منبع برق و در محدوده شبکه بی سیم متصل شود. اطمینان حاصل کنید که ساعت شما با اپلیکیشن Suunto مطابقت داده شده است و اپلیکیشن Suunto و خود ساعت به آخرین نسخه به روز شده اند. سپس، می‌توانید با ضربه زدن بر روی نماد ساعت در اپلیکیشن Suunto، ساعت را به یک شبکه بی‌سیم متصل کنید تا تب ساعت باز شود و به «شبکه‌های بی‌سیم» بروید. روی «افزودن شبکه» در پایین ضربه بزنید و یک شبکه در محدوده را از لیستی که می‌توانید به آن متصل شوید انتخاب کنید. رمز عبور را وارد کرده و روی "connect" ضربه بزنید - ساعت شما به شبکه متصل می شود و اکنون برای دانلود نقشه ها آماده است.  


 

اکنون می توانید نقشه ها را انتخاب کرده و روی ساعت خود بارگیری کنید. می توانید از تب ساعت ("نقشه های آفلاین") (("offline maps"))یا از برگه نقشه در اپلیکیشن سونتو ("Download offline maps") کار را شروع کنید:  


 

  کشوری را که منطقه نقشه انتخابی شما در آن قرار دارد را در بخش "nearby" یا از لیست کلی پیدا کنید یا از نوار جستجو برای جستجوی نام آن استفاده کنید. سپس منطقه خاصی را که به آن علاقه دارید انتخاب کنید. با این کار صفحه دقیق آن منطقه باز می شود: در آنجا روی "download map for watch" ضربه بزنید و دانلود آن شروع می شود. می توانید چندین ناحیه را برای دانلود انتخاب کنید و یک صف دانلود ایجاد کنید که با ساعت از آن مناطق عبور می کنید.  

 

 

 

   

در حین دانلود، ساعت باید به برق وصل و به شبکه بی سیم متصل بماند. اگر همه چیز درست کار کند، ظرف چند دقیقه ساعت به شما می گوید که دانلود کامل شده است. اگر اتصال شبکه بی سیم قطع شود یا کابل قطع شود، دانلود متوقف می شود و ساعت به شما اطلاع می دهد. با این حال، هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، مقدار نقشه دانلود شده از بین نمی رود و پس از اتصال مجدد کابل شارژ و برقراری مجدد شبکه بی سیم، دانلود به طور خودکار از سر گرفته می شود.  


 

   

 

 

می توانید چندین منطقه نقشه را روی ساعت بارگیری کنید: نقشه های دانلود شده خود را در کتابخانه اپلیکیشن سونتو Suunto app library: پیدا خواهید کرد: اکنون می توانید از نقشه های خود روی ساعت سونتو خود به عنوان یک ویژگی ناوبری مستقل یا هنگام ضبط تمرین ورزشی استفاده کنید.  

 

 

  توجه: نقشه ها از طریق اتصال مستقیم ساعت به شبکه بی سیم دانلود می شوند، نه از طریق تلفن شما. در نتیجه، محدودیت هایی وجود دارد: - Suunto Vertical از شبکه بی سیم 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند - ممکن است برخی از شبکه های 5 گیگاهرتزی وجود داشته باشند که ساعت نتواند آنها را ببیند. - استفاده از هیچ شبکه بی سیمی که نیاز به تایید اضافی از طریق یک صفحه وب دارد (مانند شبکه های عمومی در هتل ها یا فرودگاه ها) ممکن نخواهد بود، زیرا این مرحله اضافی روی ساعت امکان پذیر نیست. توجه: اگر دانلود بدون قطع شدن کابل یا قطع شدن اتصال شبکه بی سیم قطع شد و دوباره به طور خودکار شروع نشد، می توانید سعی کنید دانلود را از اپلیکیشن Suunto لغو کنید و دوباره از ابتدا شروع کنید.

 

خرید ساعت سونتو ورتیکال بلک لایم

برچسب‌ها: سونتو،سونتو ورتیکال،سونتو ورتیکال بلک لایم،ساعت کوهنوردی،ساعت ورزشی،ساعت سونتو,

ساعت سونتو ورتیکال سولار سند

مقایسه عمر باتری سونتو ورتیکال دقت را فدای عمر باتری بیشتر نمی کند. ساعت با هر پنج سیستم اصلی ماهواره ای از طریق فرکانس دوگانه ارتباط برقرار می کند - یک خط سریع برای سیگنال سریعتر و قابل اطمینان. مقایسه عمر باتری در حالت تمرین ورزشی در شرایط آفتابی (50000 لوکس) با فاصله ثبت یک ثانیه انجام شد.
کارکرد باتری سونتو ورتیکال: بین 85 تا 280 ساعت کارکرد باتری بهترین ساعت های رقیب: 81 تا 150 ساعت

 

مجموعه نقشه های گسترده

با کمک نقشه های سه بعدی، نقشه های حرارتی، اطلاعات نوع سطح جاده یا نقشه های مناطق بهمن خیز، مسیرهای خود را برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل کنید.

منطقه تمرین

بار تمرینی، معیارهای ریکاوری بدن و خلاصه‌های پیشرفت خود را در Training zone پیدا کنید و از مربی Suunto مبتنی بر هوش مصنوعی راهنمایی بگیرید.

 

24/7

ردیابی فعالیت

گام شمار: دارد
کالری سوزانده شده: دارد
اهداف فعالیت: دارد
سابقه فعالیت: دارد
میزان کالری سوزی و ضربان قلب در طول فعالیت های روزانه: دارد
ردیابی روزانه حداقل ضربان قلب: دارد
 

ردیابی خواب

مدت زمان خواب: دارد
زمان خواب: دارد
کیفیت خواب: دارد
زمان بیدار شدن: دارد
میانگین و حداقل ضربان قلب در خواب: دارد
خواب عمیق: دارد
 

استرس و ریکاوری

سطح منابع روزانه: دارد
استرس و وضعیت ریکاوری: دارد
 
نمای کناری سونتو ورتیکال
 

اطلاعات بیشتر و تکمیلی اسپرتواچ :

نحوه استفاده از نقشه های زمین در سونتو ورتیکال

همیشه نقشه ها کنجکاوی ماجراجویان را برانگیخته است. با Suunto Vertical، نقشه های دقیق زمین را همیشه و در همه جا همراه خود خواهید داشت.

نمایش نقشه روی سونتو ورتیکال

 

خرید ساعت سونتو ورتیکال تیتانیوم سولار سند

Suunto Vertical با نقشه‌های آفلاین تفصیلی فضای باز ارائه می‌شود که در سطح جهانی رایگان هستند. نقشه‌های جدید بر اساس مسیریابی پیشرفته سونتو در اپلیکیشن سونتو ساخته شده‌اند. کشف و ایجاد مسیرها با نقشه های حرارتی (heatmaps) اپلیکیشن سونتو، نقشه های سه بعدی و لایه های سطح جاده آسان است و همگام سازی آنها با ساعت بدون دردسر و به آسانی انجام می شود. اکنون، دارندگان سونتو ورتیکال نقشه‌های آفلاینی دارند که بدون توجه به جایی که هستند، ایمنی و اطمینان بیشتری را به آنها ارائه می‌دهد! در اینجا یاد خواهید گرفت که چگونه با نقشه ها شروع به کار کردن کنید.

دریافت نقشه ها در ساعت

می‌توانید نقشه‌های ساعت سونتو ورتیکال را با استفاده از برنامه سونتو دانلود کنید. شما نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای نقشه ندارید: به سادگی منطقه مناسب را برای ماجراجویی خود انتخاب کرده و آن را دانلود کنید. این ساعت دارای ظرفیت ذخیره سازی زیادی است: می توانید 32 گیگابایت نقشه دانلود کنید. به عنوان مثال کل فرانسه 7.47 گیگابایت و کل کانادا 15.17 گیگابایت است. به طور طبیعی نقشه های بزرگ برای دانلود بیشتر طول می کشد، بنابراین کمی دقیق تر انتخاب کردن موقعیت به شما کمک می کند نقشه ها را سریعتر روی ساعت دریافت کنید.

اضافه کردن شبکه وایرلس به ساعت

برای نصب نقشه‌های آفلاین روی ساعت، ساعت خود را با استفاده از اپلیکیشن سونتو به یک شبکه بی‌سیم متصل کنید: 1- ساعت سونتو ورتیکال خود را با اپلیکیشن سونتو همگام سازی کنید 2- در اپلیکیشن سونتو به تنظیمات ساعت بروید (آیکون ساعت در بالا سمت چپ و سپس نماد تنظیمات را در بالا سمت راست، انتخاب کنید) 3- ‘Wireless networks’"شبکه های بی سیم" را انتخاب کنید و یک شبکه را اضافه کنید 4- می توانید چندین شبکه بی سیم (مانند خانه و محل کار) اضافه کنید.

منطقه نقشه آفلاین را انتخاب کنید

افزودن نقشه به ساعت سونتو ورتیکال

به نمای نقشه در برنامه Suunto بروید و روی «+» ضربه بزنید، همان «plus» که برای ایجاد یک مسیر جدید استفاده می‌کنید. این به شما امکان می دهد نقشه های آفلاین جدید را دانلود کنید. نقشه صحیح را جستجو کنید یا آن را در منوی کشور انتخاب کنید. همچنان می توانید قبل از دانلود، منطقه انتخاب شده را روی نقشه مرور کنید.
ساعت را به شارژر وصل کنید
پس از برقراری ارتباط با یک شبکه بی سیم و انتخاب منطقه نقشه دلخواه خود، می توانید نقشه ها را روی ساعت دانلود کنید. برای شروع دانلود، ساعت را به شارژر وصل کنید.
استفاده از نقشه های آفلاین در سونتو ورتیکال

استفاده از نقشه روی ساعت سونتو ورتیکال

دکمه بالا فشار کوتاه: بزرگنمایی فشار طولانی: کوچکنمایی دکمه وسط فشار کوتاه: صفحه بعدی فشار طولانی: گزینه های بزرگنمایی/پان کردن دکمه پایین فشار کوتاه: گزینه های پیمایش می‌توانید در طول یک فعالیت با یک مسیر از پیش برنامه‌ریزی‌شده از نقشه‌های زمین استفاده کنید یا به سادگی جز به جز مسیری را که قبلا طی کرده‌اید، روی نقشه ببینید. ماجراجویی هایتان مبارک!

برچسب‌ها: ساعت سولار سونتو.ساعت تیتانیوم سونتو.ساعتهوشمندسونتو.ساعت ورزشی سونتو.ساعت سونتو ورتیکال,

آشنایی با سونتو 9 پیک مدل GRANITE BLUE TITANIUM

SUUNTO 9 PEAK GRANITE BLUE TITANIUM

خرید ساعت سونتو 9 پیک گرانیت بلو تیتانیوم - از نمایندگی رسمی سونتو در ایران (به همراه گارانتی)

 

ساعت سونتو SUUNTO 9 پیک نازک‌ترین، کوچک‌ترین و سخت‌ترین ساعتی که سونتو برای دستیابی به اوج تجربه‌ها ساخته است. رویای سفرهای ورزشی، کوه‌نوردی و جنگل‌نوردی با ردیابی آنلاین تا 7 روز به وقوع می‌پیوندد. ضد آب تا 100 متر، کنترل اکسیژن خون و نمایش ضربان قلب، بارومتریک (نمایش ارتفاع با فشار هوا) و GPS قدرتمند با جدیدترین تکنولوژی سونتو POI.

طراحان و مهندسان Suunto با هم همکاری نزدیکی داشته اند تا Suunto 9 Peak GRANITE BLUE TITANIUM کوچک ترین و مقاوم ترین ساعت ما باشد. این ساعت بسیار نازک طراحی شده است و به راحتی زیر آستین کت قرار می گیرد و به بند کوله پشتی شما گیر نمیکند.
ما مجموعه ای از بندها را با رنگهای الهام گرفته از طبیعت طراحی کرده ایم و بستن بند را با یک سکگ فلزی بهبود بخشیده ایم که استفاده از آن آسان است و ساعت شما را محکم در جای خود نگه میدارد.
طراحی ممتاز و انواع لوازم جانبی ، همه مدل های Suunto 9 Peak را به همراهی عالی تبدیل کرده است.

بخشی از ویژگی های سونتو 9 گرانیت بلو تیتانیوم :

1 - ویژگی جدید Red Bull X-Alps در suuntoplus ابزاری مفید برای پیگیری سرعت عمودی شما است. این ویژکی به افرادی که پیاده روی میکنند و به ارتفاعات میروند کمک می کند تا احساس کنند ، ببینند و بشنوند که چگونه به سرعت در حال صعود هستند.

2 - مسیر خود را در komoot دسکتاپ یا برنامه تلفن همراه برنامه ریزی کنید و برای شروع آن را با سونتو 9 پیک بلو تیتانیوم خود همگام سازی کنید. وقتی شما به پیچی در مسیر نزدیک میشوید ، هشدار دریافت می کنید ، با این امکان میتوانید از مناظر لذت ببرید به جای آنکه بر ساعت خود تمرکز کنید.

3 - شما میتوانید یک نقطه مورد نظر (POI) یا یک مکان مهم را ذخیره کنید و بعداً به آنجا بروید. میتوانید مکان فعلی خود را در suunto 9 peak granite blue titanium ایجاد کنید و یا آنرا در برنامه suunto اضافه کرده و با ساعت خود همگام سازی کنید.

4 - با سونتو 9 پیک شما می توانید به ماجراجویی های طولانی تری بپردازید . با حالت جدید باتری Tour که به شما 7 روز ردیابی پیوسته GPS می دهد این امکان برای شما فراهم میشود.

و ...

برچسب‌ها: سونتو 9 پیک, سانتو 9 پیک, ساعت کوهنوردی سونتو, ساعت ورزشی سونتو, ساعت suunto 9 peak, ساعت سانتو, ساعت سونتو, ساعت Suunto, پوشیدنی هوشمند سونتو,

ساعت سونتو 9 پیک آل بلک

suunto9-peak-all-black

خرید ساعت سونتو 9 پیک All Black از نمایندگی رسمی سونتو در ایران (به همراه گارانتی)

 

ساعت سونتو SUUNTO 9 PEAK BLACK نازک‌ترین، کوچک‌ترین و سخت‌ترین ساعتی که سونتو برای دستیابی به اوج تجربه‌ها ساخته است. رویای سفرهای ورزشی، کوه‌نوردی و جنگل‌نوردی با ردیابی آنلاین تا 7 روز به وقوع می‌پیوندد. ضد آب تا 100 متر، کنترل اکسیژن خون و نمایش ضربان قلب، بارومتریک (نمایش ارتفاع با فشار هوا) و GPS قدرتمند با جدیدترین تکنولوژی سونتو POI.

طراحان و مهندسان Suunto با هم همکاری نزدیکی داشته اند تا Suunto 9 Peak کوچک ترین و مقاوم ترین ساعت ما باشد. این ساعت بسیار نازک طراحی شده است و به راحتی زیر آستین کت قرار می گیرد و به بند کوله پشتی شما گیر نمیکند.
ما مجموعه ای از بندها را با رنگهای الهام گرفته از طبیعت طراحی کرده ایم و بستن بند را با یک سکگ فلزی بهبود بخشیده ایم که استفاده از آن آسان است و ساعت شما را محکم در جای خود نگه میدارد.
طراحی ممتاز و انواع لوازم جانبی ، همه مدل های Suunto 9 Peak را به همراهی عالی تبدیل کرده است.

بخشی از ویژگی های سونتو 9 all black :


1 - با سونتو 9 پیک میتوانید کنترل موسیقی را روی مچ دستتان انجام دهید ، میزان صدا را تنظیم کنید ، آهنگ را استپ کنید و یا آنرا رد کنید.
2 - ویژگی Burner به شما نشان می دهد که با چه سرعتی در حال ورزش کردن ، چربی سوزی و کربوهیدرات هستید.
3 - نقشه های heatmaps در برنامه suunto بهترین مکانها را برای دویدن ، دوچرخه سواری ، اسکی و غیره نشان می دهد.
4 - از امکان دویدن مجازی برای تمرین قدم زدن یا برای سرگرمی میتوانید استفاده کنید. (موجود در suuntoplus)
5 - suunto 9 peak میتواند سطح اکسیژن خون را بررسی کنید.(این امکان فقط برای suunto 9 peak در دسترس است)
و...

برچسب‌ها: ساعت ورزشی سونتو, ساعت کوهنوردی سونتو، ساعت سانتو، ساعت suunto, ساعت سونتو 9 پیک کاملا مشکی، سانتو 9 پیک,

معرفی Suunto 5 Peak Ridge Sand MultiColor

Suunto 5 Peak Ridge Sand MultiColor

خرید ساعت سونتو 5 پیک Ridge Sand MultiColor - از نماینده رسمی ساعت سونتو در ایران

 

با خرید ساعت سونتو 5 پیک مدل Ridge Sand MultiColor می توانید به تلفن همراه خود متصل شوید و با برنامه کاربردی سونتو به تمامی ویژگی های کاربردی و مجامع آنلاین دسترسی کامل داشته باشید. همچنین می توانید به نقشه های اطراف دسترسی داشته باشید و به هنگام قرار گرفتن در محیط باز به ماجراجویی ادامه دهید.

ساعت  Suunto 5 Peak Ridge Sand MultiColor یک ساعت ورزشی سبک میباشد که برای تمرینات ورزشی ، طبیعتگردی و نظارت بر سلامت بدن طراحی شده است. ساعت سونتو 5 پیک سبز تیره با داشتن جی پی اس ، ویژگی های ورزشی در فضای باز را در اختیار شما قرار میدهد.

 

از این ویژگی های ساعت سونتو 5 مدل Sand Multicolor نمیتوان چشم پوشی کرد:

Burner :

ویژگی BURNER نشان می دهد که شما با چه سرعتی گرم به گرم کربوهیدرات بدن خود را در طی تمرین می سوزانید. این ویژگی به کنترل وزن و تمرینات و همینطور ایجاد تعادل در سلامتی با رژیم گرفتن و ورزش کمک می کند.

 

نقشه حرارتی 3D :

نقشه حراراتی 3D به شما کمک می کند تا دید جامعی از محیط ، از نوع ناحیه ای که قرار است با آن رو به رو شوید، را ببینید. نقشه های حراراتی محبوب ترین مسیر ها را با توجه به نوع ورزش شما نمایش می دهد. مسیر مورد نظر خود را با ساعت سونتو 5 پیک خود هماهنگ (sync) کنید تا ناوبری آسان را تجربه کنید.

 

نقطه آغاز را دریابید :

یک point of intreast (poi) زمانی اهمیت پیدا می کند که شما از جایی، مکانی، یا موقعیتی خوشتان بیایید و بخواهید بعدا هم به آنجا بروید. برای ساختن یک poi در ساعت سونتو 5 پیک multicolor فقط لازم است لوکیشن مود نظر خود را سیو کنید یا با ورود به برنامه سونتو آپ لوکیشن را اضافه کنید و سپس آن را با ساعت سینک کنید. بعد از کلیک به Poi موقعیت مورد نظر آپلود می شود و فاصله و مسیریابی را مشاهده کنید. اگر نیازی به این مسئله بود که بین poi ها سوییچ کنید، این کار امکان پذیر خواهد بود تا به ناوبری ادامه دهید.


ویژگی های کلیدی Suunto 5 Peak Ridge Sand MultiColor :

- نمایش اعلان های تلفن همراه
- صفحه نمایش لمسی با کیفیت
- مقاوم در برابر آب تا عمق 30 متر
- ردیابی فعالیت های تمرینی
- امکان اتصال به دستگاه ها از طریق بلوتوث
- یادآوری شارژ هوشمند
- پایداری باتری تا 10 روز
- پشتیبانی از سیستم های ماهواره ای
- دارای ویژگی مولتی اسپورت
- نمایش وضعیت آب و هوا
- دارای گارانتی 1 سال موتور

برچسب‌ها: ,

ساعت سونتو 5 پیک CAVE GREEN

SUUNTO5-PEAK-CAVE-GREEN

خرید ساعت سونتو 5 پیک cave green - از نماینده رسمی ساعت سونتو در ایران

 

با خرید ساعت سونتو مدل SUUNTO 5 PEAK CAVE GREEN می توانید به تلفن همراه خود متصل شوید و با برنامه کاربردی سونتو به تمامی ویژگی های کاربردی و مجامع آنلاین دسترسی کامل داشته باشید. همچنین می توانید به نقشه های اطراف دسترسی داشته باشید و به هنگام قرار گرفتن در محیط باز به ماجراجویی ادامه دهید.

ساعت سونتو 5 پیک CAVE GREEN یک ساعت ورزشی سبک میباشد که برای تمرینات ورزشی ، طبیعتگردی و نظارت بر سلامت بدن طراحی شده است.
ساعت سونتو 5 پیک سبز تیره با داشتن جی پی اس ، ویژگی های ورزشی در فضای باز را در اختیار شما قرار میدهد.

Suunto 5 Peak دارای عمر باتری عالی در طراحی جمع و جور است. با این ساعت دیگر نیازی به شارژ مکرر ندارید زیرا باتری کاملاً شارژ شده تا 7 روز از جمله فعالیت روزانه و ردیابی خواب و همچنین 3 ساعت تمرین با GPS دقیق دوام می آورد. اگر قصد سفر طولانی‌تری دارید، انتخاب حالت tour امکان ردیابی GPS را تا 100 ساعت برای شما فراهم می‌کند.

طراحی سبک وزن، تناسب راحت، دوام و ضد آب بودن این ساعت را به همراهی عالی برای زندگی روزمره فعال شما تبدیل کرده است و هیچ چیز نمی تواند مانع شما شود.

ویژگی های کلیدی SUUNTO 5 PEAK CAVE GREEN :

- نمایش اعلان های تلفن همراه
- صفحه نمایش لمسی با کیفیت
- مقاوم در برابر آب تا عمق 30 متر
- ردیابی فعالیت های تمرینی
- امکان اتصال به دستگاه ها از طریق بلوتوث
- یادآوری شارژ هوشمند
- پایداری باتری تا 10 روز
- پشتیبانی از سیستم های ماهواره ای
- دارای ویژگی مولتی اسپورت
- نمایش وضعیت آب و هوا
- دارای گارانتی 1 سال موتور

برچسب‌ها: ,

معرفی سونتو 5 پیک Dark Heather

خرید ساعت سونتو 5 پیک دارک هیتر - از نماینده رسمی سونتو در ایران

ساعت سونتو Suunto 5 Peak Dark Heather، پرچمداری برای سری ساعت های سونتو 5 می باشد. ساعت سونتو ۵ از پرفروش ترین ساعت های میان رده سونتو در سرتا‌سر جهان بوده است.
از طرفی سری peak زیباترین استایل، بالاترین کیفیت و جامع ترین آپشن و ویژگی ها را ارائه می دهد.

Suunto 5 Peak دارک هیتر دارای عمر باتری عالی در طراحی جمع و جور است. با این ساعت دیگر نیازی به شارژ مکرر ندارید زیرا باتری کاملاً شارژ شده تا 7 روز از جمله فعالیت روزانه و ردیابی خواب و همچنین 3 ساعت تمرین با GPS دقیق دوام می آورد.

80 حالت ورزشی در اختیار شماست!
با بیش از ۸۰ حالت ورزشی، یک برنامه ورزشی پیش فرض برای تقریباً هر تمرینی که می توانید تصور کنید وجود دارد. راهنمای تمرین تطبیقی ​​و ردیابی سطح تناسب اندام به شما کمک می کند تا تناسب اندام خود را بهبود ببخشید. اطمینان از بهبودی خوب با ردیابی خواب، ریکاوری و استرس آسان می شود.

اگر به طلوع و غروب علاقه دارید...
اگر به طلوع خورشید علاقه دارید و میخواهید آن را تماشا کنید ، زنگ طلوع خورشید به شما کمک می کند قبل از آن بلند شوید. آلارم غروب به شما می گوید که اگر می خواهید در حین فعالیت های خارج از منزل از غروب آفتاب لذت ببرید، چه زمانی باید به آن بپردازید.
همچنین به شما کمک می کند تا قبل از تاریکی هوا با خیال راحت به خانه یا مقصد خود برگردید.

نقاط جدید را تجربه کنید
با نقشه های heatmap سه بعدی و مسیرهای محبوب در برنامه سونتو ، می توانید به راحتی مکان های جدید نزدیک یا دور را کشف کنید.
همگام سازی مسیرها با ساعت شما سریع و بدون دردسر است.
با GPS داخلی و جهت یابی نقطه به نقطه در ساعت خود هرگز گم نمی شوید و دقیقاً می دانید کجا بروید. اگر نیاز دارید راه برگشت را پیدا کنید، ویژگی breadcrumb به سرعت راه را به شما نشان می دهد.

مشخصات فنی ساعت سونتو SUUNTO 5 PEAK DARK HEATHER
سایز قاب : 12.9×43×43 میلی متر
جنس بزل : استیل ضد زنگ
جنس شیشه : پلاستیک
جنس قاب : پلاستیک
جنس بند : سیلیکون
وزن : 39 گرم
عرض بند : 22 میلی متر
اندازه مچ دست : 120 تا 200 میلیمتر
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب 30 متر
نشانگر درصد باتری
نوع باتری : لیتیوم یون قابل شارژ
سیستم عامل قابل ارتقا است
نمایش دهنده زمان و تاریخ
دارای زنگ هشدار
نمایش دو تایم همزمان
محاسبه ضربان قلب از روی مچ دست
دارای زمان سنج خودکار
دارای کرنومتر
دارای تایمر معکوس
هشدار لرزش
نور پس زمینه : LED
نور پس زمینه قابل تنظیم
قفل با دکمه (هنگام ورزش)
نوع صفحه نمایش : matrix
کیفیت صفحه نمایش : 218×218 pixels
دارای واحدهای متریک و امپریالیستی
امکان صرفه جویی در نور روز
به روز رسانی سیستم عامل به صورت خودکار
واچ فیس های ساعت قابل تنظیم

برچسب‌ها: سونتو 5 + سونتو 5 پیک + ساعت ورزشی سونتو + ساعت کوهنوردی سونتو + suunto 5 peak dark heather+نماینده ساعت سونتو ایران,

سونتو 5 پيک Ridge Sand

خرید ساعت ورزشی سونتو 5 پیک Ridge Sand (با گارانتی معتبر از نماینده رسمی در ایران)

ساعت سونتو SUUNTO 5 PEAK RIDGE SAND (با شناسه محصول : SS050727000 ) یک ساعت ورزشی سبک میباشد که برای تمرینات ورزشی ، طبیعتگردی و نظارت بر سلامت بدن طراحی شده است. ساعت سونتو 5 پیک طوسی روشن با داشتن جی پی اس ، ویژگی های ورزشی در فضای باز را در اختیار شما قرار میدهد. همچنین عمر باتری طولانی ، امکان کنترل موسیقی و ردیابی خواب و سلامت روزانه از دیگر ویژگی های این ساعت میباشد.

با خرید ساعت سونتو مدل SUUNTO 5 PEAK RIDGE SAND می توانید بیش از 80 حالت ورزشی متنوع را تجربه نمایید. برای یک مسیریابی در دنیای اطراف خود به اهداف خود برسید و یک ماجراجویی را آغاز نمایید. قابلیت یادآوری شارژ هوشمند در ساعت سونتو 5 پیک طوسی روشن به شما کمک بسیاری می کند تا قبل از هرگونه فعالیت یا سفر از شارژ بودن ساعت خود مطلع باشید.

ویژگی BURNER در ساعت سونتو 5 پیک ریج سند، نشان می دهد که شما با چه سرعتی گرم به گرم کربوهیدرات بدن خود را در طی تمرین می سوزانید. این ویژگی به کنترل وزن و تمرینات و همینطور ایجاد تعادل در سلامتی با رژیم گرفتن و ورزش کمک می کند.

با سونتو آپ از به روز رسانی نرم افزار ساعت با هوا لذت ببرید. به این ترتیب ساعت suunto 5 peak ریج سند شما، همیشه از جدید ترین و ایمن ترین نسخه نرم افزار استفاده می کند.

کاربردهای اختصاصی ورزشی ساعت سونتو 5 پیک طوسی روشن (با شناسه محصول : SS050727000) :

- بررسی و ردیابی سطح تناسب اندام
- دارای 80 حالت ورزشی متنوع
- امکان کشف مکان های جدید با نقشه های HeatMap
- ویژگی BURNER برای نمایش سرعت و مقدار کالری مصرفی
- ردیابی خواب و فعالیت ها نظیر؛ گام شمار، کالری سوزانده شده، اهداف فعالیت، ثبت سابقه فعالیت و … .
- سنجش ارتفاع از طریق جی پی اس داخلی – نمایش صعود/نزول/سرعت و … .
- امکان اشتراک گذاری تمرینات در رسانه های اجتماعی و رتبه بندی و نظر دادن به تمرینات
- پشتیبانی از ورزش های تخصصی نظیر؛ شنا، دوچرخه سواری، دویدن و حالت های ورزشی مختلف
- نمایشگرهای عددی و گرافیکی در حالت های ورزشی
- پارامتر های اندازه گیری متنوع و امکان ایجاد حالت های ورزشی برای اهداف خاص
برای خرید ساعت سونتو مدل SUUNTO 5 PEAK RIDGE SAND می توانید از صفحه اختصاصی سونتو 5 پیک استفاده کنید. در نظر داشته باشید که سایت مورد نظر نماینده رسمی ساعت سونتو در ایران میباشد و کلیه محصولات با گارانتی معتبر برای شما ارسال می گردد.

برچسب‌ها: ,

سونتو 5 پیک مشکی

سونتو 5 پیک مشکی

خرید ساعت سونتو 5 پیک مشکی، از نماینده رسمی سونتو

 

ساعت سونتو Suunto 5 Peak مشکی ، پرچمدار و پرفروش ترین ساعت میان رده سونتو در سرتا‌سر جهان بوده است. فراموش نکنید که سری پیک، زیباترین استایل، بالاترین کیفیت و بیشترین ویژگی ها را ارائه می دهد. سونتو ۵ پیک یک ساعت حرفه ای، چند ورزشی و هوشمند با قیمت مقرون به صرفه است که امکاناتی شبیه به سونتو 9 دارد.

عمر باتری در این مدل به نسبت سری های دیگر افزایش یافته است و به طور معمول در حالت زمان می توانید 10 روز از ساعت خود استفاده کنید.

ویژگی های منحصر به فرد سونتو 5 پیک مشکی :
Suunto 5 Peak دارای عمر باتری عالی در طراحی جمع و جور است. با این ساعت دیگر نیازی به شارژ مکرر ندارید زیرا باتری کاملاً شارژ شده تا 7 روز از جمله فعالیت روزانه و ردیابی خواب و همچنین 3 ساعت تمرین با GPS دقیق دوام می آورد.

نقاط جدید را براحتی پیدا کنید :
برای آرامش و سکوت، نقشه های حرارتی را کشف کنید تا از هیاهو دور بمانید. همگام سازی مسیرها با ساعت شما سریع و بدون دردسر است. با GPS داخلی و ناوبری گام به گام در ساعت خود هرگز گم نمی شوید و دقیقاً می دانید کجا باید بروید. اگر نیاز دارید راه برگشت را پیدا کنید، ویژگی breadcrumb به سرعت راه را به شما نشان می دهد.

مشخصات فنی ساعت سونتو 5 پیک مشکی :
سایز قاب : 12.9×43×43 میلی متر
جنس بزل : استیل ضد زنگ
جنس شیشه : پلاستیک
جنس قاب : پلاستیک
جنس بند : سیلیکون
وزن : 39 گرم
عرض بند : 22 میلی متر
اندازه مچ دست : 120 تا 200 میلیمتر
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب 30 متر
نشانگر درصد باتری
نوع باتری : لیتیوم یون قابل شارژ
سیستم عامل قابل ارتقا است
نمایش دهنده زمان و تاریخ
دارای زنگ هشدار
نمایش دو تایم همزمان
محاسبه ضربان قلب از روی مچ دست
دارای زمان سنج خودکار
دارای کرنومتر
دارای تایمر معکوس
هشدار لرزش
نور پس زمینه : LED
نور پس زمینه قابل تنظیم
قفل با دکمه (هنگام ورزش)
نوع صفحه نمایش : matrix
کیفیت صفحه نمایش : 218×218 pixels
دارای واحدهای متریک و امپریالیستی
امکان صرفه جویی در نور روز
به روز رسانی سیستم عامل به صورت خودکار
واچ فیس های ساعت قابل تنظیم

برچسب‌ها: سونتو 5 پیک.سونتو 5 پیک مشکی.ساعت ورزشی سونتو.سانتو 5 پیک.,

چقدر با قطب نمای سونتو آشنایی دارید ؟

قطب نمای سونتو - شیب سنج سونتو

شیب سنج و قطب نمای سونتو، ابزاری دقیق برای حرفه ای ها

Suunto Tandem یک ابزار دقیق دست ساز است که در سراسر جهان توسط تکنسین های نصب آنتن ، نقشه برداران ، مهندسین ، معدنچیان ، معماران و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار می گیرد تا جهت ها، سریع ، قابل اعتماد و آسان اندازه گیری شود.

ویژگی های این محصول:

  • مقیاس برای شیب سنج به درصد و درجه
  • اندازه گیری دقیق جهت با تصحیح دوری از محور اصلی قابل تنظیم
  • خواندن نوری کارت برای دقت بیشتر
  • شیار نصب روی سه پایه برای عملکرد پایدارتر

ویژگی های اصلی:

  • ابعاد: 126x76x15 میلیمتر
  • وزن: 177 گرم
  • جنس شیشه: آکریلیک
  • محتویات داخل جعبه: Suunto Tandem/360PC/360R DG Clino/Compass، بند، کیسه نایلونی، دفترچه راهنمای سریع انگلیسی

ویژگی های شیب سنج سونتو :

  • دقت °1/4
  • فاصله تقسیم بندی ها °0.5
  • مقیاس: شیب °90± و درصد شیب
  • دیوپتر قابل تنظیم
  • بلبرینگ دو تایی ضد خش
  • کپسول پر از مابع برای عملکرد بهتر

ویژگی های شیب سنج سونتو :

  • دقت °1/3
  • فاصله تقسیم بندی ها °0.5
  • مقیاس: آزیموت °360، معکوس °360
  • دیوپتر قابل تنظیم
  • بلبرینگ ضد خش
  • کپسول پر از مابع برای عملکرد بهتر
  • قاب ساخته شده با آلیاژ سبک با روکش محافظتی قطب مثبت
  • کیسه نایلونی با حلقه کمربند
  • ساخت فنلاند

برای دریافت اطلاعات بیشتر، دقیقتر، به همراه جزئیات این محصول، پیشنهاد میکنیم که به صفحه اختصاصی شیب سنج سونتو در sportwatch.ir مراجعه کنید. در صورت نیاز میتوانید از همین صفحه این محصول منحصر به فرد را سفارش دهید.

برچسب‌ها: وسایل جانبی سونتو, قطب نمای سونتو, شیب سنج سونتو,

ویژگی های ساعت سونتو 7

ساعت سونتو 7

آشنایی با مشخصات و امکانات سونتو 7

آشنایی با بخشی از امکانات سونتو 7

با اتصال وای فای، به روز رسانی نرم افزارها بصورت خودکار انجام می شود، بنابراین ساعت سونتو 7 با جدیدترین ویژگی ها به روز است. ویژگی های ساعت را با اپلیکشن های مورد علاقه خود روی گوگل پلی و تغییر ظاهر ساعت با تغییر صفحه نمایش های مختلف و بندهای قابل تعویض، گسترش دهید.

و از مزایای شبکه های شرکت های همکار ما بهره مند شوید

ساعت Suunto 7 خود را به اپلیکیشن های مورد علاقه خود وصل کنید تا فعالیت های ورزشی شما را تجزیه و تحلیل کنند، راهنمایی ها را برای تمرین های ورزشی بدست آورید و یا برای ماجراجویی های خودتان ویدیوهای سه بعدی ایجاد کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی تان به اشتراک بگذارید. ساعت سونتو 7 همچنین با یک بسته ارزشمند ارائه می شود، بسته ای با ارزش 300 دلار که توسط شرکای ما به جهت بالا بردن کیفیت تمرین ورزشی و تجریه در فضای باز، در جهت اصلاح رفتارهای ورزشی، پیشنهادی سودمندی برای شما دارد.

آمار فعالیت  ورزشی خود را در جاهایی که مهم است به اشتراک بگذارید

از طریق سونتو 7 به سرویس های مشهوری مانند Strava، Endomondo و TrainingPeaks وصل شوید و یا فعالیت های ورزشی خود را روی برنامه های کاربردی سونتو به اشتراک بگذارید.  

مکان های جدید را توسط نقشه کشف کنید

توسط نقشه های آفلاین رایگان، مسیرهای خود را پیدا کنید و یا از مسیرهای معروف heatmaps سونتو پیروی کنید.  

قدرت گرفته از Wear OS ارایه شده توسط گوگل

قرار ملاقات بعدی یا لیست کارهایی که باید انجام دهید را مشاهده کنید، ببینید چه کسی تماس گرفته، پیام های ورودی را مشاهده کنید و پرداخت های خود را به سرعت و سادگی انجام دهید. همه این کارها را توسط ساعت و از روی مچ دست تان انجام دهید.

ویژگی های فیزیکی و عمومی ساعت سونتو 7

  • پوشش بیش از 70 حالت ورزشی
  • مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر
  • نقشه های آفلاین رایگان برای فضای باز
  • دارای ضربان سنج قلب مچی
  • GOOGLE PLAY
  • GOOGLE PAY
  • GOOGLE ASSISTANT
  • GOOGLE FIT
  • کنترل پخش موزیک با ساعت
  • دارای برنامه کاربردی برای موزیک روی Google Play
  • وزن: 70 گرم
  • حلقه دور شیشه: فولاد ضد زنگ
  • قاب ساعت: فایبرگلاس تقویت شده با پلی آمید
  • جنس شیشه: شیشه گوریلا
  • جنس بند: سیلیکون
  • محتویات جعبه ساعت: ساعت سونتو 7، کابل یو اس بی، یک عدد بندک اضافه، دفترچه راهنمای سریع انگلیسی
  • مناسب برای دور مچ های: 130 تا 230 میلیمتر
  • عرض بند: 24 میلیمتر
  • ضربان سنج قلب مچی: دارد
  • شخصی سازی صفحه نمایش ساعت: طراحی های سونتو + گزینه های مختلف توسط Google Play
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • قفل صفحه نمایش لمسی: دارد
  • صفحه نمایش رنگی: دارد
  • هشدار لرزشی (ویبره شدن برای هشدارها): دارد
  • صرفه جویی خودکار در نور روز: دارد
  • مقاومت در برابر نفوذ آب: تا عمق 50 متر (براساس ISO 6425)
  • نوع باتری: باتری شارژی لیتیوم پلیمر
  • فریم ور قابل به روز رسانی: توسط وایرلس
  • نمایش زمان و تاریخ: دارد
  • زنگ هشدار: دارد
  • نمایش دو منطقه زمانی: دارد
  • زمان بندی خودکار: دارد
  • تایمر شمارش معکوس: دارد
  • کرونومتر: دارد
  • پشتیبانی از زبان ها: 20 زبان مختلف (از فارسی پشتیبانی نمی کند)
  • نور زمینه: دارد
  • روشنایی صفحه نمایش: حداکثر تا 1000 Nit
  • قفل کردن دکمه: در هنگام ورزش
  • نوع صفحه نمایش: AMOLED
  • رزولوشن صفحه نمایش: 454×454
  • نمایشگر باتری: آیکون/درصد شارژ
  • واحدها: متریک و امپریال

از کجا میتوانم ساعت سونتو 7 را خریداری کنم ؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم با اطمینان ساعت suunto 7 را از سایت sportwatch.ir خریداری نمائید. تمامی محصولات ارائه شده برند سونتو در سایت اسپرت واچ، با گارانتی 2 ساله کاملا معتبر همراه می باشند.

برچسب‌ها: سونتو 7, suunto 7, سانتو 7، ساعت ورزشی سونتو ، wearables,

مشخصات ساعت suunto 5

سونتو   suunto 5 سفید

معرفی اجمالی ساعت سونتو 5

سونتو 5 سطح تناسب اندام (VO2max) شما را بررسی می کند و پیشرفت تان را در اپلیکیشن سونتو پیگیری می کند. با پیگیری میزان استرس و ریکاوری نگاهی به منابع بدنتان داشته باشید.ساعت تعداد قدم ها، کالری مصرفی و خواب شما را برای داشتن تمرین ورزشی، ریکاوری و زندگی متعادل، پیگیری می کند.برای دستیابی به اهداف تناسب اندام خود ، برنامه تمرینی 7 روزه تطبیقی خود را با مدت زمان و شدت تمرین مناسب دنبال کنید.ماجراجویی و سفر خود را با ساعت سونتو 5 برنامه ریزی کنید و یا با استفاده از اپلیکیشن سونتو از مسیرهای معروف پیروی کنید و از مسیرها روی ساعت خود پیروی کنید.

سونتو 5 از فولاد ضدزنگ بهره می برد و از شیشه معدنی در آن استفاده شده است. جنس بند سونتو 5 از سیلیکون است که دست شما را آزاد نمیدهد و حساسیت ایجاد نمیکند. تنها 66 گرم وزن دارد. تا عمق 50 متری آب مقاومت دارد. باتری سونتو 5 از مقاومت بالایی بهره میبرد که میتواند با وجود تمرین های ورزشی تا 40 ساعت دوام بیاورد. در صورتی که صرفا به عنوان ساعت از آن استفاده می کنید،  باتری این ساعت میتواند تا 14 روز دوام بیاورد.

باطری حالت‌های مختلف تنظیم باطری Custom, Performance, Endurance به شما امکان شخصی‌سازی میزان مصرف باطری را می‌دهد.در حالت کلی کارکرد باطری با استفاده ازپیگیری 24/7 حدودا 7 روز است و اگر در حالت زمان باشد 14 روز نیازی به شارژ نخواهد داشت. اما با استفاده تمام مدت از ساعت برای تمرین همراه با GPS ساعت برای  20 الی 40 ساعت شارژ می‌ماند.

ویژگی های عمومی سونتو 5

جنس حلقه دور شیشه: فولاد ضد زنگ
جنس شیشه: شیشه معدنی
جنس قاب ساعت: فایبرگلاس تقویت شده با پلیمر
جنس بند: سیلیکون
وزن: 66 گرم
عرض بند: 22 میلیمتر
مناسب برای دور مچ: 130 تا 210 میلیمتر
صقحه نمایش ساعت قابل شخصی سازی: دارد
قفل صفحه نمایش لمسی: برای هنگام تمرین
صفحه نمایش لمسی: ندارد
صفحه نمایش رنگی: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: تا عمق 50 متر
نشانگر باتری: نماد/درصد شارژ باتری
نوع باتری: باتری شارژی لیتیوم یون
فریم ور قابل به روز رسانی: دارد
زمان، تاریخ: دارد
زنگ هشدار: دارد
زمان دوگانه: دارد
ضربان سنج قلب مچی: دارد
زمان بندی خودکار: دارد
تایمر کرونومتر: دارد
تایمر شمارش معکوس: دارد
هشدار لرزشی: دارد
نور زمینه: LED
نور زمینه قابل تنظیم: میزان روشنایی/حالت
قفل کلید: در هنگام تمرین ورزشی
نوع صفحه نمایش: ماتریکس
رزولوشن صفحه نمایش: 218×218
واحدهای متریک و امپریال: دارد
صرفه جویی در نور روز خودکار: دارد
زبان ها: از 20 زبان پشتیبانی می شود، از فارسی پشتیبانی نمی شود

از کجا میتوانیم ساعت سونتو 5 رو تهیه کنیم ؟ به شما پیشنهاد می کنیم که ساعت سونتو 5 همراه با گارانتی 2 ساله رو از سایت معتبر sportwatch.ir تهیه نمایید.

برچسب‌ها: سونتو 5، ساعت سونتو 5، ساعت هوشمند سونتو، خرید سونتو 5، ساعت suunto 5,

آشنایی با سونتو 3 قرمز گرانیتی

سونتو 3 قرمز گرانیتی

 

ساعت سونتو 3 قرمز گرانیتی یک ساعت قدرتمند و شیک برای داشتن تناسب اندام و دارای ویژگی های هوشمند است، این ساعت برای شما طراحی شده تا مشوق شما برای داشتن سبک زندگی فعال و سنجش سلامت و تندرستی شما باشد.

دستورالعمل های تمرینی تطبیق پذیر

براساس سطح تناسب اندام و تاریخچه تمرین های ورزشی ضبط شده، ساعت سونتو 3 قرمز گرانیتی یک برنامه تمرین ورزشی را برای هفت روز با مدت زمان و شدت تمرین بهینه برای هر تمرین ورزشی برای بهبود تناسب اندامتان ارائه می کند.

برنامه تمرین ورزشی بصورت خودکار با فعالیت های واقعی تان، مطابقت پیدا می کند، بنابراین اگر شما یک تمرین ورزشی اتان را از دست بدهید و یا یک مقدار بیشتر از برنامه تمرین کنید، نباید نگران به روز رسانی دستی برنامه تمرین ها باشید. برنامه های تمرین ورزشی به آسانی فعال می شوند و با یک بار شروع شدن، ساعت شما را راهنمایی می کند تا روی شدت تمرین ورزشی تان باقی بمانید.

آماده برای همه ورزش های شما

ساعت سونتو 3 قرمز گرانیتی آماده برای انجام همه ورزش ها است از دویدن، شنا کردن، دوچرخه سواری، تمرین های ورزشی جیم ( داخل سالن)، پیاده روی و …. ساعت با استفاده از آهنگ حرکت مچ دست، سرعت و مسافت را در هنگام پیاده روی و یا فعالیت های ورزشی دویدن اندازه گیری می کند، که به این معنی است که هنگامی که شما در داخل خانه یا سالن تمرین می کنید، ساعت همچنان می تواند سرعت و مسافت را پیگیری کنید.

ضربان سنج قلب مچی به راحتی ضربان قلب را اندازه گیری می کند و مقاوم بودن ساعت در برابر نفوذ آب تا عمق 30 متر به شما این اطمینان را می دهد که بدون نگرانی در رابطه با نفوذ آب به ساعت، شنا کنید.

تعادل بین فعالیت و استراحت

ساعت سونتو 3 قرمز گرانیتی بصورت خودکار تعداد قدم های برداشته شده و کالری مصرفی را می شمارد. اما برای داشتن تعادل فعالیت ها با استراحت، داشتن یک خواب خوب در شب، ضروری است. ساعت سونتتو 3 فیتنس خواب شما را نیز بررسی می کند.

درنمایش گزارش خلاصه خواب، شما می توانید ببینید که چند ساعت خوابیده اید و به چه شکل، کیفیت خواب شما بهبود پیدا می کند.

علاوه براین، ساعت میزان استرس شما را اندازه گیری می کند و با کمک به شما در طول روز، به شما این اطمینان را می دهد که در طول روز توانایی مورد نیاز برای فعالیت هایتان را داشته باشید و با این کار وضعیت شما را بهبود می بخشد.

غنی کردن تجربیات ورزشی با برنامه کاربردی سونتو

ساعت سونتو 3 قرمز گرانیتی به همه برنامه های کاربردی جدید سونتو که گزارش فعالیت های شما را ارائه می کنند، وصل می شود، و شما را با اطلاعات فعالیت هایتان، خواب و روند کلی تناسب اندام به روز نگه می دارد. می توانید با آن لحظات به یاد ماندنی فعالیت های ورزشی تان را به اشتراک بگذارید و در انجمن برنامه کاربردی سونتو، به راحتی با دیگران رقابت کنید.

همچنین اتصال به برنامه کاربردی سونتو، پیگیری سرعت و مسافت و همچنین ترک مسیرهای طی شده را براساس ساعت جی پی اس دار، ارائه می کند

 

ویژگی های تکنیکی ساعت سونتو 3 قرمز گرانیتی :

  • وزن: 36 گرم
  • جنس حلقه دور شیشه: فولاد ضد زنگ
  • جنس شیشه ساعت: پلی آمید
  • جنس قاب ساعت: فایبرگلاس تقویت شده با پلی آمید
  • جنس بند: سیلیکون
  • عرض بند: 20 میلیمتر
  • ضربان سنج قلب یکپارچه شده با ساعت: بله، تکنولوژی والنسل (Valencell)
  • صفحه نمایش رنگی: دارد
  • مقاوم در برابر نفوذ آب: تا عمق 30 متر ( براساس ایزو 6425)
  • نمایشگر باتری: نماد/درصد باتری
  • نوع باتری: لیتیوم یون قابل شارژ
  • فریم ور قابل آپگرید شدن: بله
  • زمان و تاریخ: دارد
  • زنگ هشدار: 1 زنگ هشدار قابل تنظیم
  • نمایش دو زمان محلی: بله
  • تایمر کرونومتر: دارد
  • تایمر شمارش معکوس: دارد
  • هشدار لرزشی: دارد
  • پشتیبانی از زبان ها: انگلیسی و 18 زبان دیگر ( از فارسی پشتیبانی نمی کند)
  • نوع نور پس زمینه: ال ای دی قابل تنظیم
  • قفل دکمه ها: در طول زمان تمرین ورزشی
  • نوع صفحه نمایش: ماتریکس
  • رزولوشن صفحه نمایش 218×218
  • نوع واحدها: متریک و امپریال
  • صرفه جویی خودکار در نور روز: دارد
  • مناسب برای دور مچ: 120 تا 210 میلیمتر
  • صفحه نمایش قابل شخصی سازی: دارد

اتصال:

  • ارتباط هوشمند بلوتوث (بین دستگاه ها): دارد
  • سازگاری با برنامه کاربردی سونتو: دارد
  • سازگاری با تلفن های هوشمند: دارد
  • سازگاری با Movescount سونتو: ندارد
  • نمایش نوتیفیکیشن های تلفن روی صفحه ساعت: توسط برنامه کاربردی سونتو
  • سازگاری با انجمن آنلاین ورزشی: ندارد
  • به روز رسانی نرم افزار ساعت توسط فضای ابری: دارد

عمر باتری:

  • در حالت تمرین ورزشی بدون جی پی اس: حداکثر 40 ساعت
  • در حالت پیگیری فعالیت هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز و دریافت نوتیفیکیشن های موبایل: حداکثر 5 روز
  • در حالت فقط نمایش ساعت: حداکثر 10 روز
  • در حالت تمرین ورزشی با فعال بودن جی پی اس: حداکثر 30 ساعت

ویژگی های فیزیکی:

  • دما در هنگام کار کردن ساعت: 20- تا 60+ درجه سانتیگراد
  • دمای نگهداری از ساعت (خاموش بودن ساعت): 30- تا 60+ درجه سانتیگراد
  • دما در هنگام شارژ کردن ساعت: صفر درجه تا 35+ درجه سانتیگراد

پیگیری کننده فعالیت – هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز:

  • مقداری کالری سوخته شده: دارد
  • پیگیری کننده حداقل ضربان قلب روزانه: دارد
  • پیگیری کالری مصرفی روزانه به کمک ضربان قلب: دارد
  • نمایش کالری سوخته شده و ضربان قلب در هنگام فعالیت های روزانه: دارد
  • هدف گذاری برای فعالیت ها: تعداد قدم ها و کالری مصرفی
  • شمارشگر تعداد قدم ها: دارد

پیگیری کننده خواب:

  • کیفیت خواب: دارد
  • زمان خواب: دارد
  • مدت زمان خواب: دارد

استرس و ریکاوری:

  • سطح منابع روزانه: دارد
  • وضعیت استرس و ریکاوری: دارد

عملکردهای فضای باز:

  • مسیرهای طی شده و مسیریابی با جی پی اس سیستم های ماهواره ای : توسط جی پی اس متصل
  • میزان ضبط کردن جی پی اس: 1 ثانیه
  • آنالیز مسیرهای طی شده با جی پی اس: در برنامه های کاربردی سونتو همراه با جی پی اس متصل
  • پیگیری گزارش ها، مشاهده کردن و به اشتراک گذاری: در برنامه های کاربردی سونتو همراه با جی پی اس متصل

آب و هوا:

  • زمان طلوع و غروب خورشید: توسط موقعیت یاب جی پی اس موبایل توسط برنامه های کاربردی سونتو

عملکردهای تمرین ورزشی:

  • دستورالعمل های تمرینی تطبیق پذیر شدت و مدت زمان براساس زمان واقعی در مدت زمان تمرین: دارد
  • برنامه ریزی هفتگی خودکار برای بهبود سطح آمادگی جسمانی: دارد

تمرین های ورزشی با فاصله زمانی:

  • تنظیم فاصله زمانی: روی ساعت
  • راهنمای فاصله زمانی در طول تمرین ورزشی: دارد
  • ضربان سنج قلب (به ضربان سنج قلب مچی و با نوار کنترل ضربان سنج قلب نیاز است): دارد
  • اندازه گیری ضربان قلب از روی مچ دست: دارد
  • سازگاری با نوار ضربان سنج قلب: توسط بلت های هوشمند بلوتوث دار
  • فاصله زمانی RR: توسط سنسور هوشمند سونتو
  • تعداد ضربان قلب در دقیقه: دارد
  • ثبت ضربان قلب در هنگام شنا: دارد، توسط سنسور هوشمند ضربان قلب
  • نمودار ضربان قلب در لحظه: دارد
  • سنجش کالری: دارد
  • ناحیه بندی شخصی ضربان قلب: دارد
  • سطح تناسب اندام (VO2max): دارد
  • تجزیه و تحلیل گراف های ضربان قلب، ناحیه ها و مقدارهای فیزیولوژیکی: در برنامه کاربردی سونتو

سرعت و مسافت:

  • آهنگ حرکت براساس سرعت و مسافت: دارد
  • اندازه گیری سرعت و مسافت با جی پی اس: با جی پی اس متصل از برنامه کاربردی سونتو
  • زمان سنج: دارد
  • پشتیبانی از فوت پاد: توسط بلوتوث هوشمند
  • دوره های خودکار (Autolaps): براساس مسافت و مدت زمان
  • دوره های دستی: دارد
  • تجزیه و تحلیل گراف های گام، سرعت و مسیرهای طی شده روی نقشه: در برنامه کاربردی سونتو
  • تجزیه و تحلیل دوره: در برنامه کاربردی سونتو

ریکاوری تمرین ورزشی:

  • تمرین های ورزشی براساس مدت زمان ریکاوری ( برگشت به حالت اولیه): دارد
  • ذخیره کردن احساس بعد از تمرین ورزشی روی ساعت: دارد

برنامه ریزی:

  • هدف گذاری تمرین ورزشی هفتگی هدف گذاری تنظیم ضربان قلب، گام، مدت زمان، مسافت

بارگذاری تمرین ورزشی:

  • گزارش روزانه با جزئیات حرکت: روی ساعت
  • خلاصه حرکت با جزئیات دوره: روی ساعت
  • گزارش روزانه تمرین ورزشی برای بازنگری های بلند مدت: دارد
  • نمایش تصویری جمع کل ناحیه ضربان قلب: دارد
  • تمرین هفتگی ورزشی خاص برای 4 هفته گذشته: دارد

به اشتراک گذاری و تجزیه و تحلیل:

  • درجه بندی حرکت و تفسیر: در برنامه کاربردی سونتو
  • به اشتراک گذاری حرکت در شبکه های اجتماعی: توسط اپلیکیشن سونتو

تجربه های ورزشی:

شنا کردن:

  • سرعت و مسافت در استخر شنا: دارد
  • سرعت و مسافت در آب آزاد: دارد
  • ثبت ضربان قلب در هنگام شنا: بله، توسط سنسور هوشمند ضربان قلب سونتو (بلت)

دوچرخه سواری:

  • سرعت دوچرخه سواری: با ارتباط جی پی اس توسط برنامه کاربردی سونتو
  • پشتیبانی از پاد دوچرخه (Bike POD) با اندازه گیری سرعت و مسافت: توسط بلوتوث هوشمند

دویدن:

  • Suunto FusedSpeed : دارد
  • کالیبره کردن فوت پاد (Foot POD) : بصورت خودکار
  • راهنمای فاصله گذاری تمرین با سرعت دویدن/ضربان قلب و شدت دویدن/مسافت : روی ساعت

مولتی اسپرت:

  • تغییر حالت ورزش در هنگام تمرین: دارد
  • نمایش خلاصه تمرین های ورزشی مولتی اسپرت: روی ساعت

حالت های ورزشی:

  • نمایش گرافیکی در حالت های ورزشی: برای ضربان قلب
  • حالت های ورزشی از قبل نصب شده روی ساعت: 70 عدد

ویژگی های اصلی ساعت:

  • دستورالعمل های تمرینی تطبیق پذیر پیگیری 24 ساعته و هفت روز هفته تعداد قدم ها، کالری مصرفی و خواب
  • نمایش تماس های، پیام های متنی و آگاه کننده ها روی ساعت
  • کارکرد باتری 5 روز با روشن بودن پیگیری کننده فعالیت

ویژگی های مهم:

  • دستورالعمل های تمرینی تطبیق پذیر پیگیری کننده فعالیت
  • بررسی و پیگیری کیفیت خواب
  • بررسی میزان استرس و مدت زمان لازم برای ریکاوری (برگشت به حالت اولیه)
  • ناحیه بندی ضربان قلب
  • ضربان سنج قلب مچی
  • دارا بودن جی پی اس
  • مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 30 متر
برچسب‌ها: ساعت سونتو 3, suunto 3,ساعت ورزشی سونتو, سونتو 3,

معرفی و مشخصات ساعت GTR 2e مشکی

ساعت gtr 2e

معرفی و مشخصات ساعت GTR 2e مشکی

ویژگی های ساعت Amazfit GTR 2e

رنگ ها: سیاه آبسیدین، سبز چای سبز، خاکستری تخته سنگ
طرح: طراحی بدون حاشیه با سطح منحنی 2.5D
اندازه: 46.5*46.5*10.8 میلی متر
وزن: 32 گرم (بدون بند)
جنس بدنه: آلیاژ آلومینیوم
تعداد دکمه ها: 2 عدد
درجه ضد آب بودن: 5ATM (تا عمق 50 متر)
اندازه صفحه نمایش: 1.39 اینچ
جنس صفحه نمایش: آمولد
رزولوشن: 454*454
ظرفیت باتری: 471mAh (بطور معمول)
روش شارژ: پایه شارژ مغناطیسی
زمان شارژ: حدود 2.5 ساعت
کارکرد باتری با استفاده معمولی: 24 روز
کارکرد باتری با استفاده بیسیک (فقط ساعت): 45 روز
کارکرد باتری با استفاده سنگین: 12 روز
ارتباط: بلوتوث 5.0 / BLE
موقعیت یابی: جی پی اس و گلوناس
جنس بند: سیلیکون
عرض بند: 22 میلی متر
سگگ بند: سگک کلاسیک سنجاقی
میکروفون: دارد
بلندگو: ندارد
موتور خطی: دارد
سنسور دما: دارد

طراحی خمیده بدون حاشیه. ساختار یکپارچه؛ ساخت عالی

طراحی بدون حاشیه شامل یک صفحه نمایش آمولد بزرگ 1.39 اینچی اچ دی است که توسط شیشه ای خمیده پوشانده شده که بسیار نرم و دقیق به بدنه ساعت منتقل شده است و در نتیجه زیبایی ظاهری بیشتر و میدان دید وسیع تری را ایجاد کرده است.

صفحه منحنی gtr 2e

هشدارهای قابل تنظیم. صفحه را بچرخانید و حتی قفل کنید!
ارتعاشات لمسی بهبود یافته هنگام دریافت اعلان ها، بازخورد سریع تر و نرمتری را ارائه می دهد. به لطف موتور خطی لمسی، می توان ارتعاشات را با مدت زمان طولانی تنظیم کرد که به شما احساس عالی ای می دهد. صفحه می تواند تا 180 درجه بچرخد، که استفاده از ساعت را برای کاربران چپ دست و راست راحت می کند و می تواند با رمز قفل شود تا از دسترسی به آن در حالی که روی مچ دست شما نیست جلوگیری کند. توانایی تشخیص سایش حتی می تواند ساعت را هنگام برداشتن از روی مچ به طور خودکار قفل کند.

 
امکانات gtr 2e

یک اثر هنری روی مچ شما. شخصیت خود را به نمایش بگذارید
در اپلیکیشن ساعت روی موبایل، ده ها صفحه نمایش رایگان برای بارگیری در دسترس شماست تا آنها را انتخاب کرده و بین آنها جابجا شوید. همچنین می توانید ویجت ها را در برخی از صفحه نمایش های ساعت ویرایش کنید تا به راحتی به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید یا تصاویر مورد علاقه خود را در پس زمینه صفحه نمایش ساعت بارگذاری کنید.

 

صفحه نمایش همیشه روشن
نمایشگر همیشه روشن به شما این امکان را می دهد که حتی در مواقعی که سایر ویژگی های ساعت غیرفعال هستند، بتوانید زمان را مشاهده کرده و از هر لحظه مهم زندگی خود آگاه باشید. همچنین بیش از 40 صفحه نمایش، همیشه فعال در دسترس شماست که با طرح های ساعت تان مطابقت دارد، بنابراین می توانید صفحه نمایش مورد علاقه خود را هر زمانی که خواستید، مشاهده کنید

 

نظارت 24 ساعته بر ضربان قلب
حسگر نوری ردیابی بیولوژیکی BioTracker 2 ساخته شده توسط Huami در ساعت می تواند نظارت بر ضربان قلب را 24 ساعته انجام دهد. مناطق ضربان قلب را پوشش می دهد، شما را از اثر ورزش آگاه می کند و هنگامی که در حالت استراحت، ضربان قلب غیر طبیعی باشد، به شما در رابطه ضربان غیر طبیعی هشدار می دهد
 
90 حالت ورزشی روی ساعت

یکی از حالت های ورزشی مورد نیاز خود را فعال کنید و پس از پایان تمرین، ساعت گزارش تحلیلی مربوطه را که در برنامه تلفن همراه نیز قابل مشاهده است، ایجاد می کند تا به شما کمک کند تا به طور مداوم برنامه ورزشی خود را بهبود بخشید. تشخیص هوشمندانه حالت های ورزشی، نیاز به انتخاب دستی حالت های ورزشی را از بین می برد، بنابراین ساعت همیشه آماده کار است.

باتری قدرتمند gtr 2e

باتری سبک تر با کارکرد طولانی تر
ساعت مجهز به طراحی مدار پیچیده تر، بدنه نازک تر و باتری با ظرفیت 471 میلی آمپر ساعت است، این ساعت دارای عمر باتری طولانی تری است که هر کجا که ورزش کنید، آن را پوشش می دهد. - استفاده عادی: 24 روز - استفاده بیسیک: 45 روز

 

برچسب‌ها: gtr 2e, ساعت gtr 2e, ساعت هوشمند, smart watch, ساعت gtr, اسمارت واچ, gtr 2e مشکی, wearables, wearable technology,,

ساعت هوشمند تی رکس پرو - مشکی

t-rex pro مشکی

ویژگی های ساعت امیزفیت T-Rex Pro مشکی

  • ابعاد: 47.7X47.7X13.5 میلی متر
  • وزن: 59.4 گرم (با بند)
  • جنس بدنه: پلی کربنات
  • جنس بند: لاستیک سیلیکون
  • طول بند: 122 میلی متر (سمت بلند)، 78 میلی متر (سمت کوتاه)
  • عرض بند: 22 میلی متر
  • درجه مقاومت در برابر نفوذ آب: 10ATM (مقاوم تا عمق 100 متر)
  • صفحه نمایش لمسی: شیشه حرارت دیده با پوشش ضد اثر انگشت
  • صفحه نمایش: نمایشگر آمولد 1.3 اینچ اچ دی

شکل ساعت آمازفیت تیرکس پرو مستحکم و مقاوم و دارای زوایای خاص است. با گذراندن 15 تست درجه نظامی، ساعت را می توانید در بیابان های گرم، جنگل های بارانی مرطوب و یخچال های قطبی دارای طبیعت سخت به چالش بکشید.
گواه استقامت ساعت، به سادگی در گزینه های استفاده از آن در شرایط سخت، قابل مشاهده است

  • مقاومت در برابر گرما: 70 درجه سانتیگراد
  • مقاومت در برابر سرما: منفی 40 درجه سانتیگراد
  • مقاومت در برابر رطوبت: 240 ساعت
  • مقاومت در برابر نمک: 96 ساعت
  • مقاومت در برابر یخ زدگی
  • مقاومت در برابر ضربه

ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت T-Rex Pro مشکی از این حالت های ورزشی پشتیبانی می کند

دویدن و پیاده روی : دویدن در فضای باز، پیاده روی، تردمیل، دوی کوهستان، پیاده روی مسابقه ای، پیاده روی در داخل سالن

دوچرخه سواری : دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری داخل سالن، دوچرخه سواری کوهستان ، BMX

شنا کردن : شنا در آب آزاد، شنا در استخر

ورزش های فضای باز : شکار، کوهنوردی، ماهیگیری، پیاده روی، اسکیت بورد، اسکیت رولر، سنگ نوردی، مسیریابی بین دو نقطه، پارکور

ورزش های داخل سالن : HIIT، تمرینات هسته مرکزی، ماشین قایقرانی، ایروبیک مختلط، تمرینات قدرتی، تمرینات کششی، دستگاه پله نوردی، پیلاتس، تمرین انعطاف پذیری، تناسب اندام داخل سالن، استپ پله، تمرینات مرحله ای، ژیمناستیک، الپتیکال، یوگا، تمرین آزاد، ایروبیک، ورزش های گروهی سبک و بدون وسیله (ورزش سوئدی)، مبارزه بدنی، تمرین های چندگانه

رقص : باله، رقص شکم، رقص اسکوئر، رقص خیابانی، رقص بال روم، رقص، زومبا، رقص لاتین، رقص جاز

ورزش های رزمی : شمشیربازی، کاراته، بوکس، جودو، کشتی، تای چی، موی تای، تکواندو، ورزش های رزمی، کیک بوکسینگ

ورزش های توپی : کریکت، بیس بال، بولینگ، اسکواش، راگبی، بسکتبال، سافت بال، گیت بال، والیبال، تنیس روی میز، هاکی، هندبال، بدمینتون، فوتبال، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی

ورزش های آبی : موج سواری، قایق بادبان دار، کایت سورفینگ، قایقرانی در فضای باز، تخته پدلینگ، دریفتینگ

ورزش های زمستانی : هاکی روی یخ، اسنوبورد، اسکی در شیب، اسکیت در فضای باز، اسکی، اسکیت داخل سالن، اسکی کراس کانتری، Bobsleigh و tobogganing، سورتمه سواری، Sledding، بیاتلون

ورزش اوقات فراغت : حلقه زدن، فریزبی، دارت، بادباک بازی، طناب کشی ، روپایی

ورزش های دیگر : تیراندازی با کمان، سوارکاری، پله نوردی، طناب زدن، رانندگی

بطور کلی، موارد زیر بخشی از ویژگی های T-Rex Pro مشکی است:

  • دارا بودن سنسور اکسیژن خون
  • بررسی میزان استرس
  • ارتفاع سنج بارومتریک
  • دارا بودن VO2MAX (توسط Firstbeat)
  • افزایش تست مقاومت نظامی از 12 به 15
  • افزایش پشتیبانی از تعداد حالت ورزشی از 14 به بیش از 100 مورد
  • افزایش مقاومت در برابر نفوذ آب از 5ATM (تا عمق 50 متر) به 10ATM (تا عمق 100 متر)
  • علاوه بر جی پی اس و گلوناس از ماهواره های موقعیت یاب گالیله و بیدو نیز پشتیبانی می کند
  • سیستم بیوترکر به ورژن 2 ارتفا یافته
  • جنس حلقه دور شیشه از پلاستیک به فلزی ارتقا یافته
  • طراحی بند از سیلیکونی ساده تک رنگ به سیلیکونی دارای دو تون رنگی تغییر یافته
  • تعداد زبانی پشتیبانی شده از 21 به 23 افزایش یافته (در نوتیفیکیشن ها از زبان فارسی پشتیبانی می شود، اما منوی فارسی ندارد)

برچسب‌ها: ساعت هوشمند, ساعت امیزفیت, اسمارت واچ, ساعت تی رکس پرو, smart watch, t-rex, wearables, wearable technology, ساعت t-rex, t-rex pro, t-rex,,

ساعت هوشمند Amazfit Bip U Pro سبز

ساعت Bip U Pro سبز

معرفی ساعت هوشمند Bip U Pro سبز

 

مختصری از امکانات ساعت هوشمند Amazfit Bip U Pro :

  • ابعاد : 40.9×35.5×11.4 میلیمتر
  • وزن : 31 گرم، بدون بند
  • جنس بدنه : پلی کربنات
  • جنس بند : سیلیکون
  • طول بند : طرف بلند 118 میلیمتر، طرف کوتاه 76 میلیمتر
  • عرض بند :20 میلیمتر
  • درجه مقاومت در برابر نفود آب : 5 ATM یا تا عمق 50 متر
  • صفحه نمایش : 1.43 اینچ تمام رنگی IPS LCD, 72% NTSC (معمولی), رزولوشن 302×320
  • صفحه نمایش لمسی : شیشه 2.5D با پوشش ضد اثر انگشت
  • سنسورهای Amazfit Bip U Pro : سنسور نوری بیولوژیک BioTracker 2 PPG ، سنسور شتاب سنج ، سنسور ژیروسکوپ ، سنسور قطب نما ( فقط در آمازفیت بیپ یو پرو)
  • میکروفون : بله ( فقط در آمازفیت بیپ یو پرو)
  • موقعیت یابی : توسط جی پی اس ( فقط در آمازفیت بیپ یو پرو)
  • بلوتوث : BT5.0/BLE
  • باتری : باتری 230 میلی آمپر لیتیوم یون پلیمر
  • مدت زمان شارژ شدن ساعت : در حدود 2 ساعت
  • روش شارژ ساعت : گیره / دارای دو پین POGO
  • مدت کارکرد باتری : در حالت استفاده عادی: 9 روز – در حالت استفاده زیاد: 5 روز
  • سیستم عامل : RTOS
  • موبایل های پشتیبانی شده : Android 5.0 یا iOS 10.0 و نسخه های جدیدتر
  • وسایل داخل جعبه : داک شارژ، دفترچه راهنما، ساعت آمازفیت بیپ یو پرو
  • اپلیکیشن : Zepp App (که به نام اپلیکیشن آمازفیت شناخته می شود)
  • پشتیبانی از فارسی: ساعت منو فارسی ندارد اما از زبان فارسی پشتیبانی می کند
برچسب‌ها: ساعت هوشمند, اسمارت واچ, wearables, wearable technology, smart watch, امیزفیت, Bip U, بیپ یو, ساعت امیزفیت,,

ساعت هوشمند Amazfit Bip U صورتی

ساعت bip u صورتی

خرید ساعت هوشمند Amazfit Bip U - صورتی

ویژگی های ساعت هوشمند امیزفیت Bip U

  • ابعاد : 40.9×35.5×11.4 میلیمتر
  • وزن : 31 گرم، بدون بند
  • جنس بدنه : پلی کربنات
  • جنس بند : سیلیکون
  • طول بند : طرف بلند 118 میلیمتر، طرف کوتاه 76 میلیمتر
  • عرض بند : 20 میلیمتر
  • درجه مقاومت در برابر نفود آب : 5 ATM یا تا عمق 50 متر
  • صفحه نمایش : 1.43 اینچ تمام رنگی IPS LCD, 72% NTSC (معمولی), رزولوشن 302×320
  • صفحه نمایش لمسی : شیشه 2.5D با پوشش ضد اثر انگشت
  • سنسورها : سنسور نوری بیولوژیک BioTracker 2 PPG ، سنسور شتاب سنج ، سنسور ژیروسکوپ
  • میکروفون : ندارد
  • موقعیت یابی : جی پی اس داخلی ندارد ( فقط AGPS براساس موبایل)
  • بلوتوث : BT5.0/BLE
  • باتری : باتری 230 میلی آمپر لیتیوم یون پلیمر
  • مدت زمان شارژ شدن ساعت : در حدود 2 ساعت
  • روش شارژ ساعت : گیره / دارای دو پین POGO
  • مدت کارکرد باتری : در حالت استفاده عادی 9 روز / در حالت استفاده زیاد: 5 روز
  • سیستم عامل : RTOS
  • موبایل های پشتیبانی شده : Android 5.0 یا iOS 10.0 و نسخه های جدیدتر
  • وسایل داخل جعبه : کابل شارژ، دفترچه راهنما، ساعت آمازفیت بیپ یو پرو
  • اپلیکیشن : Zepp App (که به نام اپلیکیشن آمازفیت شناخته می شود)
  • پشتیبانی از فارسی: ساعت منو فارسی ندارد اما از زبان فارسی پشتیبانی می کند
برچسب‌ها: amazfit, Bip U, smart watch, Smartwatch, آمازفیت, اسمارت واچ, ساعت هوشمند شیائومی, شیائومی, wearable technology, wearable,,

ساعت هوشمند Amazfit GTR 2 Classic

ساعت GTR 2 کلاسیک

خرید ساعت آمازفیت GTR 2 کلاسیک

 

 

یک اثر هنری روی مچ شما

صفحه نمایش بزرگ با وضوح 1.39 اینچی آمولد با تراکم پیکسلی 326 ppi واضح و درخشان.
ده ها سبک مختلف صفحه نمایش ساعت با الگوی صفحه نمایش همیشه روشن در دسترس است، و شما را قادر می سازد زمان را حتی موقعی که سایر ویژگی های ساعت غیر فعال هستند، مشاهده کنید، و  ساعت Amazfit GTR 2 کلاسیک شما را به یک شاهکار منحصر به فرد در تغییر و خلاقیت تبدیل می کند.

اندازه گیری میزان اشباع اکسیژن خون

SpO2 شاخص اصلی سلامت انسان است، بنابراین Amazfit GTR 2 کلاسیک عملکرد نظارت بر SpO2 را معرفی می کند. وقتی مشغول کار مداوم ذهنی هستید ، یک مسابقه دو ماراتن یا ورزش شدید در فضای باز انجام می دهید، می توانید در همان لحظه ای که احساس ناخوشی می کنید سطح SpO2 خود را آزمایش کنید تا درک بهتری از وضعیت جسمی خود داشته باشید.

مشاهده اطلاعات مرحله خواب  و چرت زدن

Amazfit GTR 2 کلاسیک از نظارت بر خواب عمیق پشتیبانی می کند، که می تواند به طور دقیق مراحل خواب سبک، عمیق و REM (حرکت سریع چشم) را تشخیص دهد، وضعیت تنفس در خواب را کنترل و تجزیه و تحلیل کند و پیشنهاداتی را برای بهبود وضعیت خواب بر اساس یک شب خواب ارائه دهد. این ساعت همچنین چرت های بیش از 20 دقیقه را به منظور ثبت اطلاعات کامل تر از خواب تشخیص می دهد.

مشخصات ساعت امیزفیت GTR 2 کلاسیک

رنگ : سیاه ذغالی
اندازه: 46.4*46.4*10.7 میلی متر
وزن: مدل اسپرت: 31.5 گرم (بدون بند)، مدل کلاسیک: 39 گرم (بدون بند)
قاب ساعت: مدل کلاسیک: قاب استیل (فولاد ضد زنگ)
دکمه ها:2 دکمه
درجه مقاومت در برابر نفوذ آب:5ATM
نوع صفحه نمایش:AMOLED
اندازه صفحه نمایش:1.39 اینچ
رزولوشن:454×454
PPI:326
صفحه نمایش لمسی:شیشه ی حرارت دیده، پوشش ضد اثر انگشت، پوشش ODLC
ظرفیت باتری:471 میلی آمپر ساعت (مقدار معمولی)
روش شارژ:پایه شارژ مغناطیسی
زمان شارژ:حدود 2.5 ساعت
کارکرد باتری در حالت استفاده معمولی: 14 روز
کارکرد باتری در حالت استفاده کاربرد پایه: 38 روزروز
کارکرد باتری در حالت استفاده سنگین:6.5 روز
موقعیت یابی:جی پی اس و گلوناس
جنس بند: سیلیکون یا چرم ، با قابلیت تعویض سریع
عرض بند:22 میلی متر
محتویات جعبه ساعت: بدنه ساعت (شامل بند استاندارد) / پایه شارژ / دفترچه راهنما
دستگاه های پشتیبانی شده: Android 5.0 یا iOS 10.0 و بالاتر
اپلیکیشن:Zepp

 

برچسب‌ها: amazfit, smart watch, wearable technology, wearables, آمازفیت, اسمارت واچ, امازفیت, ساعت هوشمند, GTR 2,,

ساعت شیائومی هایلو سولار LS05

شیائومی Haylou Solar LS05

خرید ساعت شیائومی هایلو سولار LS05


مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Haylou Solar LS05

نام ساعت: هایلو سولار
مدل: Haylou-LS05/-1
ظرفیت باتری: 340 میلی آمپر
نوع باتری: لیتیوم یون
ولتاژ شارژ: 5 ولت
اندازه ساعت: 45.3*11.4 میلیمتر
مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار: IP68
دمای زمان استفاده از ساعت: از منهای 20 درجه تا 45 درجه سانتیگراد
نسخه بلوتوث: 5
محتویات جعبه ساعت: ساعت هوشمند – بند ساعت – کابل شارژ – دفترچه راهنما

ویژگی های ساعت شیائومی هایلو سولار LS05

1 - یک طراحی نفیس قابل لمس
2 - صفحه نمایش TFT ، HD و نور بالا
3 - حلقه فلزی دور شیشه شیک
4 - 12 حالت ورزشی حرفه ای (پیاده روی / پیاده روی سریع / دوچرخه سواری / سنگ نوردی / دوچرخه ثابت / یوگا / تردمیل / ورزش های باشگاهی بدن سازی / ورزش آزاد / بسکتبال / فوتبال / قایقرانی)
5 - درجه ضد آب IP68
6 - سی (30) روز آماده به کار یا 15 روز کامل از پایش قلب.
* تمام داده های فوق توسط آزمایشگاه الکترونیکی Liesheng اندازه گیری شده و ممکن است به دلیل تنظیمات، عملکرد و شرایط استفاده در محیط، از لحاظ کاربرد عملی متفاوت باشد.
7 -  ویژگی های دیگر:
تعداد قدم ها / مسافت / مدیریت کالری / خواب / نظارت 24 ساعته بر ضربان قلب / اطلاع رسانی در کل روز / برنامه کاربردی Haylou Fit برای همزمان سازی داده ها در زمان واقعی / آموزش تنفس / پیدا کردن تلفن / تایمر و کرنومتر / کنترل پخش موسیقی / نمایش پیش بینی وضعیت آب و هوا

برچسب‌ها: ساعت هوشمند, اسمارت واچ, ساعت شیائومی, هایلو سولار, smart watch, haylou solar, xiaomi watch, wearables, wearables technology,,

معرفی ساعت امیزفیت GTS 2 مینی سبز

شیائومی GTS 2 Mini سبز

مشخصات کامل ساعت شیائومی GTS 2 مینی سبز


- مدل/طرح: مربع
- رنگ: مشکی نیمه شب، صورتی فلامینگو، سبز مریم گلی، مشکی شهاب سنگ
- اندازه (مربع): 40.5×35.8×8.95 میلیمتر (بدون در نظر گرفتن برجستگی پایه سنسور)
- وزن: 19.5 گرم (بدون بند)
- جنس بدنه: آلیاژ آلومینیوم
- جنس قاب زیری ساعت: پلاستیک
- تعداد دکمه ها: 1 عدد
- مقاومت در برابر نفوذ آب: 5ATM (مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر)
- نوع نمایشگر: آمولد
- اندازه: 1.55 اینچ
- رزولوشن: 354×306

مشخصات باتری ساعت جی تی اس 2 مینی سبز

- ظرفیت باتری: 220 میلی آمپر ساعت (بطور معمول)
- روش شارژ: پایه شارژ
- زمان شارژ: حدود 2 ساعت
- طول عمر باتری با مصرف معمولی: 14 روز
- طول عمر باتری با مصرف بیسیک: 21 روز
- عمر باتری با مصرف زیاد: 7 روز

سنسورهای ساعت شیائومی GTS 2 (Mini) سبز

- سلامتی: حسگر داده های بیولوژیکی BioTracker 2 PPG توسعه یافته (از اکسیژن خون پشتیبانی می کند)
- حرکت: سنسور شتاب سنج، سنسور ژیروسکوپ،سنسور ژئومغناطیسی (قطب نما)، سنسور نور محیط، موتور ویبره

نحوه اتصال / ارتباطات ساعت هوشمند GTS 2 Mini سبز

- نوع اتصال: بلوتوث 5.0 BLE

مشخصات بند در ساعت هوشمند جی تی اس 2 مینی - سبز

- جنس بند: سیلیکون
- عرض بند: 20 میلی متر
- سگک: نوع کلاسیک سنجاقی
- محتویات جعبه ساعت: ساعت (شامل بند استاندارد)، کابل شارژ، دفترچه راهنمای کاربر

عمر باتری 14 روزه در ساعت هوشمند امیزفیت جی تی اس 2 مینی

سیستم مدیریت باتری کاملا بهینه شده Amazfit GTS 2 mini، حداکثر 14 روز عمر باتری را فراهم می کند. اضطراب ناشی از شارژ مداوم را از خود دور کنید و انرژی را در مسیر ورزش و فعالیت قرار دارید. باتری 220 میلی آمپر ساعت آماده برای دو هفته فعالیت شما است.

7 روز : استفاده سنگین
ضربان قلب همیشه روشن باشد، نظارت بر خواب و نظارت بر کیفیت تنفس در خواب و نظارت بر استرس فعال باشد. نمایش 150 پیام در روز با روشن کردن صفحه نمایش، 100 بار نمایش ساعت با بلند کردن مچ دست، 15 دقیقه کار با ساعت و روشن بودن صفحه نمایش. 3 بار ورزش در هفته، و روشن بودن جی پی اس به مدت 30 دقیقه.

14 روز : استفاده عادی
ضربان قلب همیشه روشن باشد، نظارت بر خواب فعال باشد. نمایش 150 پیام در روز با روشن کردن صفحه نمایش، 30 بار نمایش ساعت با بلند کردن مچ دست، 5 دقیقه کار با ساعت و روشن بودن صفحه نمایش. 3 بار ورزش در هفته، و روشن بودن جی پی اس به مدت 30 دقیقه.

21 روز : کاربرد بیسیک (فقط ساعت)
اتصال بلوتوث، ضربان قلب و سایر عملکردهای تلفن خاموش باشد. فقط 100 بار نمایش ساعت با بلند کردن مچ دست.

برچسب‌ها: ساعت هوشمند, اسمارت واچ, smart watch, GTS 2, ساعت مخصوص بانوان, ساعت هوشمند شیائومی, wearables, wearables technology,,

ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 Mini صورتی

GTS 2 Mini صورتی

آشنایی با ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 Mini صورتی

 

ساعت Amazfit GTS 2 Mini صورتی، پشتیبانی بیش از 70 حالت ورزشی

ساعت Amazfit GTS 2 mini صورتی دارای بیش از 70 حالت ورزشی داخلی است که به شما این امکان را می دهد که چه در خانه و چه در فضای باز به ورزش مورد علاقه خود بپردازید. برای یک تجربه کامل تر، ساعت می تواند موسیقی را در تلفن شما کنترل کند، اعلان هایی را درباره مراحل ورزش، شرایط و مناطق ضربان قلب ارائه دهد و پس از پایان تمرین، گزارش اطلاعات ورزش را در برنامه ایجاد کند.

الکسا داخلی در Amazfit GTS 2 mini، درک هوشمند و کمک

شما می توانید با Amazfit GTS 2 mini صورتی خود با الکسا صحبت کنید. سئوال بپرسید، ترجمه دریافت کنید، هشدارها و زمان سنج ها را تنظیم کنید، لیست خرید ایجاد کنید، وضعیت هوا را بررسی کنید، دستگاه های خانه هوشمند خود را کنترل کنید و موارد دیگر.

ردیابی عادت ماهیانه زنان، برنامه ریزی برای آینده

پس از ثبت دوره قاعدگی، Amazfit GTS 2 mini صورتی می تواند با هوشمندی و بصورت شخصی، زمان و طول دوره های قاعدگی و باروری را پیش بینی کند و به زنان آرامش خاطر دهد. عادت ماهانه خود را بدانید تا غافلگیر نشوید

سیستم ارزیابی سلامت PAI

نمره PAI با پردازش داده های مربوط به ضربان قلب شما و سایر اطلاعات پیچیده سلامت با یک الگوریتم محاسبه می شود. این نمره منحصر بفرد، ارزیابی سلامت را برای هر کاربر بصورت شخصی، بر اساس داده های بهداشتی خود فراهم می کند و این اطلاعات را بصورت شخصی به هر کاربر ارائه می دهد. سیستم ارزیابی سلامت PAI اکثر قریب به اتفاق انواع ورزش را بدون در نظر گرفتن زمان و مکان، پشتیبانی می کند.

سطح استرس خود را کنترل کنید

استرس دلیل اصلی بسیاری از مشکلات سلامتی است. با استفاده از GTS 2 mini صورتی، در طول روز، هر زمانی که تحت فشار یا استرس هستید، می توانید میزان استرس شخصی خود را ببینید ( آرام ، طبیعی ، متوسط یا بالا )، و برخی پیشنهادات را در مورد چگونگی کاهش آن، دریافت کنید.

جی تی اس 2 مینی صورتی

سیستم مدیریت باتری کاملا بهینه شده Amazfit GTS 2 mini صورتی، حداکثر 14 روز عمر باتری را فراهم می کند. اضطراب ناشی از شارژ مداوم را از خود دور کنید و انرژی را در مسیر ورزش و فعالیت قرار دارید. باتری 220 میلی آمپر ساعت آماده برای دو هفته فعالیت شما است.

برچسب‌ها: xiaomi watch, smart watch, ساعت شیائومی, اسمارت واچ, GTS 2, جی تی اس 2, ساعت هوشمند, ساعت زنانه, ساعت امیزفیت,,

ساعت هوشمند Xiaomi Mi Watch بژ

ساعت هوشمند Xiaomi Mi Watch بژ

آشنایی با ساعت هوشمند Xiaomi Mi Watch (بژ)

 

مشخصات دقیق ساعت هوشمند Xiaomi Mi Watch بژ

  • مدل: XMWTCL02
  • نوع اتصال: بلوتوث 5.0
  • رنگ های ساعت: مشکی / آبی تیره / بژ
  • سنسورها: سنسور ضربان قلب ، سنسور شتاب ، ژیروسکوپ ، سنسور ژئومغناطیسی ، سنسور فشار هوا ، سنسور نور محیط
  • ابعاد: 45.9×53.35×11.8 میلی متر (بدون در نظر گرفتن بند و برجستگی ها)
  • سیستم های موقعیت یابی ماهواره ای: جی پی اس ، گلوناس ، گالیله ، بایدو
  • قاب ساعت: پلی آمید تقویت شده با فایبرگلاس
  • ظرفیت باتری: 420 میلی آمپر ساعت
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED
  • مقاومت در برابر آب: 5 ATM
  • رزولوشن: 454×454
  • دمای کار کردن با ساعت: منهای 10 درجه سانتیگراد تا 45 درجه سانتیگراد
  • نوع بند: TPU
  • عرض بند: 22 میلیمتر
  • نام اپلیکیشن شیائومی برای نصب روی موبایل: Mi Fit
  • جنس بدنه: آلیاژ فلزی
  • تعداد پیکسل در هر اینچ: 326 PPI
  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • مدت زمان لازم برای شارژ ساعت: 2 ساعت
  • نوع شارژر: مغناطیسی
  • محتویات جعبه ساعت: ساعت، کابل شارژ، دفترچه راهنمای انگلیسی
  • سیستم های پشتیبانی شده: Android 5.0 و iOS 10 به بالا
  • مناسب برای دور مچ های: 130-220 میلی متر
  • دارای گواهینامه: Q / 021XWT-2019
  • زبان سیستم: انگلیسی / چینی ساده شده / اسپانیایی / روسی / ایتالیایی / فرانسوی / آلمانی / پرتغالی / اوکراینی / لهستانی / ترکی / چکی / تایلندی / اندونزیایی / یونانی / ویتنامی / رومانیایی / هلندی / چینی سنتی / کره ای / ژاپنی
    لطفا توجه کنید: این ساعت از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند

اطلاعات تکمیلی در مورد ساعت Xiaomi Mi Watch بژ

تشخیص خودکار تمرین ورزشی

هنگام شروع تمرین، به طور خودکار تمرین شما ردیابی و کنترل می شود. همچنین هنگام وقفه در تمرین ، ساعت تمرین را متوقف می کند و اطمینان حاصل می کند که تمام حرکات شما ضبط شده است. همچنین می توانید به سادگی روی دکمه SPORT ضربه بزنید و تمرین مورد علاقه خود را شروع کنید.

خواب شما را طی مراحل مختلف ثبت می کند

نظارت بر علائم حیاتی : علائم حیاتی شما را به طور کلی تجزیه و تحلیل می کند تا به شما کمک کند تا از لحاظ جسمی شرایط عینی خود را بفهمید و از آسیب دیدگی ناشی از ورزش هنگام خستگی جلوگیری کنید.

نظارت بر استرس : استرس ، روند استرس روزانه و روند استرس 30 روزه خود را در هر زمان درک کنید تا تعادل بین کار و زندگی بهتر حاصل شود.

آموزش تنفس : با دنبال کردن ریتم های نمایش داده شده و انجام تمرینات تنفسی به مدت 1-5 دقیقه ، استرس جسمی و روحی را به سرعت از بین ببرید.

آزمایش اکسیژن خون (کاملا جدید)

آزمایش میزان اکسیژن خون به ویژه برای افراد مسن ، چاق یا دارای فشار خون بسیار مهم است. آزمایش به موقع اکسیژن خون می تواند تصویر بهتری از وضعیت جسمی شما ارائه دهد. وقتی دچار تنگی نفس ، ضعف یا سرگیجه می شوید آرام باشید. ابتدا بررسی کنید که آیا میزان اشباع اکسیژن خون کم است.

برچسب‌ها: mi watch, smart watch, wearable technology, wearables, xiaomi, xiaomi mi watch, اسمارت واچ, ساعت هوشمند, ساعت هوشمند شیائومی,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 1
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته گذشته : 59
بازدید ماه گذشته : 1607
بازدید سال گذشته : 4432
کل بازدید : 30851
<-blogads->